پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 16:11

پاسخ رئیس مرکز جذب وزارت علوم به دلیل حمایت ایران از فلسطین (+تصاویر)

 بویرنیوز، – محمدرضا رضوان طلب رئیس مرکز جذب وزارت علوم در ابتدای سخنرانی با تاکید بر اهمیت روز جهانی قدس افزود : معادلات جهانی قبل از جنگ جهانی دوم و از سال 1922 تاکنون براساس تئوری آرماگدون و حمایت از صهیونیسم به عنوان زمینه سازان بازگشت دوباره مسیح رقم خورده است .

پاسخ رئیس مرکز جذب وزارت علوم به دلیل حمایت ایران از فلسطین (+تصاویر)

به گزارش بولتن نیوز، رضوان طلب در ادامه در جمع نمازگزاران وزارت علوم افزود، دولتمردان آمریکا خود را موظف به حمایت از اسرائیل می دانند و به اسرائیل تعهد داده اند تمام زمینه ها را برای یهودیزه کردن سرزمین های اشغالی فراهم و همه قطعنامه های علیه آنرا وتو نمایند . بنابراین تمام معادلات در غزه نیز بر مبنای تعلیمات مسیحیت صهیونیستی و ایده آرماگدون رقم می خورد. آرماگدون همان قبه الصخره یا مسجدالاقصی است که از نظر یهود سرزمین ظهور موعود است و باید به یهودیان سپرده شود.

پاسخ رئیس مرکز جذب وزارت علوم به دلیل حمایت ایران از فلسطین (+تصاویر)

رئیس مرکز جذب با یادآوری مبانی اعتقادی 700 میلیون مسیحیان صهیونیستی در سراسر جهان که اسرائیل را زمینه ساز آرماگدون و موعود جهانی می دانند افزود : گراهام بیل روحانی مخصوص و کاهن کاخ سفید حضور 400 میلیون مسلمان را لکه ننگی برای تمدن می داند و می گوید اگر در جهان کشوری باشد که بتوان گفت خاک آن بخشی از اراضی سرزمین مقدس است بی شک آن کشور عراق است.

پاسخ رئیس مرکز جذب وزارت علوم به دلیل حمایت ایران از فلسطین (+تصاویر)

وی خاطر نشان کرد متأسفانه عده ای در کشور معتقد هستند که با وجود کمبود ها و مشکلاتی که کشور ما دارد چه لزومی دارد از فلسطین حمایت کنیم این در حالی است که حمایت ما ریشه در مباحث اعتقادی و تفکر منجی آخرالزمان دارد و همه ملل اسلامی به منجی آخرالزمان اعتقاد دارند با این تفاوت که شیعه می گوید به دنیا آمده و اهل سنت می گوید از نسل پیامبر است ولی هنوز به دنیا نیامده است.

پاسخ رئیس مرکز جذب وزارت علوم به دلیل حمایت ایران از فلسطین (+تصاویر)

در ادامه رئیس مرکز جذب به موفقیت های بشاراسد در فتنه های اخیر سوریه اشاره کرد و ابراز داشت آنچه در مصر و سوریه گذشت در کشور ما هم کلید زده شد اما حصن و خاکریز ولایت فقیه مانع از این اتفاق شد.

ایشان در پایان حمایت ایران از فلسطین و سوریه و خط مقاومت را یک موضوع اعتقادی و حضور در راهپیمایی روز قدس را لبیک به ندای منتظر و حمایت از فلسطین (غزه) را حمایت از تفکر و اندیشه مهدویت دانست.

منبع: بولتن نیوز
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=113721
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حق گفت:

    با عرض سلام، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه هر انسان با وجدانی را ازوده خاطر میکنه و اظهار همدردی در این زمینه جای تقدیر دارد.ولی چرا در هر زمینه آدم باید بهره برداری ابزاری کنه، برداران که خوب کارتونو بلد هستین بدانید فاصله حرف هايتان تا عمل تان زمین و آسمان است، برای دلخوشی و نفوذ خود چه کارها که نمی کنید، و چه کسانی رو تبلیغ و برزگ می کنید خدا شاهده  اعمال همه ما ها است . ریا بسه……

    • ناشناس گفت:

      با سلام. دفاع از مظلوم مسئله مهمی است هرجا و هر زمان چه دیگران ریا کنند و چه مخلص باشند چه مظلوم مسلمان باشد چه مسلمان نباشد حتی اگر آن مظلوم یک حیوان باشد. ستمگر ستمگر است حال هر قیافه و اعتقادی داشته باشد.

      • حق گفت:

        عزیز، من که نگفتم کار بدی کرده اتفاقا تقدیر هم کردم چون نفس کار خوبه اما اینکه خبر کسی که نه مدیر برجسته کشور باشه یا هم استانی باشه بخاطر یک فرد خاص در سایت استان مخابره کنند ریا نیست؟ آیا کس ديگه ای جز این فرد اظهار نظر نکرده؟ به هر حال من عذر ميخوام از همگی ،اما امیدوارم اون کسی که باید تذکر میگرفت متوجه کارش شده باشه چون باید بین ظاهر و باطن کار ها تناسب باشه نه ریا

دیدگاه شما