پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 14:08

دعوت فرماندار بویراحمد برای حضور در روز قدس

گروه سیاسی – هوشنگ یاری بور طی پیامی مردم را به حضور حماسی در روز قدس دعوت کرد.

به گزارش بویرنیوز، متن این دعوت بدین شرح است:

بسمه تعالی
روز جهانی قدس یادآور تکلیف اسلامی وانسانی به همه مسلمانان آزاده در سراسر جهان است تا با شرکت در این روز مهم انزجارخود را از رژیم صهیونیستی و حامیانش اعلام کنند. روز جهانی قدس امسال مصادف شده است با حملات وحشیانه، به ملتی که تنها گناهشان دفاع از سرزمین مادری خود است.
حوادثی که امروز در دنیای اسلام روی می دهد، ضرورت انسجام عملی جهت مقابله با سرمنشاء اصلی فساد و تباهی در دنیای اسلام را آشکار می کند و جهان اسلام در این روز به عمق اندیشه ناب صهیونیسم ستیزی خمینی کبیر (ره) بیشتر پی می برد.
رژیم غاصب صهیونیستی ،بنیان سست خود را با کشتار زنان وکودکان بی دفاع فلسطینی، سست تر  و در این میان، مدعیان پوشالی حقوق بشر با سکوت خود کارنامه ننگین خود را در نزد افکارعمومی جهان سیاهتر از گذشته کرده اندو نشان دادند که حقوق بشر ابزاریست برای مقابله با ملت های آزادی خواه دنیا و نه برای دفاع از ملت های مظلوم جهان.
ملت همیشه در صحنه ایران همواره با لبیک گفتن به  معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره)  در روز جهانی قدس که یادگار آن امام بزرگوار است  به مقابله با رژیم اشغالگر قدس برمیخیزند وبه کشورهای حامی رژیم غاصب تادندان مسلح ثابت خواهند کرد که فلسطین همچنان مساله اصلی  جهان اسلام است.
بنا بر تاکید مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای ، مساله فلسطین علیرغم تلاش همه جانبه استکبار و دیگر حامیان رژیم صهیونیستی برای القای آن بعنوان مسئله ای منطقه ای ، عربی و یا ملی ،دیگر از یک موضوع صرفاً عربی و اسلامی فراتر رفته و بعنوان مساله‌ای جهانی، بین المللی و حقوق بشری مورد توجه و اهتمام همه ملتهای آزاده است و حاوی این پیام روشن است که وحدت و همدلی مردم کشورهای اسلامی به خصوص در فلسطین و مقاومت و پایداری یکپارچه جهان اسلام در برابر اشغالگران تنها راه آزادی فلسطین عزیز است.
اینجانب ضمن محکوم نمودن کشتار بی رحمانه زنان و کودکان غزه در ماه ضیافت الهی، با دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم بویراحمد ،همراه با ملل آزاده و حق طلب ایران و جهان با حضور یکپارچه و پرشور در راه‌پیمایی روز جهانی قدس و تاکید بر اهمیت مضاعف روز قدس امسال،با توجه به حوادث و رخدادهای اخیردر مقایسه با سالهای گذشته، اعلام می نمایم: امسال روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در توجه به اولویت های امروز جهان اسلام در فلسطین، غزه، عراق و سوریه می باشد.
هوشنگ یاری پور
فرماندار بویراحمد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=113711
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما