پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 14:04

بیانیه مجمع بسیج زنان سپاه فتح و کارگروه زن و خانواده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

سرگذشت فلسطین سرشار از محاسبات غلط سیاسی عده ای از دولت های سازشکار عرب و سایر دشمنان آرمان فلسطین است . محاسبات غلطی که دستیابی فلسطین به آزادی و نجات قدس و نابودی رژیم اشغالگر صهیونیست را به تاخیر انداخته است

گروه فرهنگی –  مجمع و شورای قشر بسیج جامعه زنان سپاه فتح و کارگروه زن و خانواده مجمع عالی بسیج سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت روز قدس بیانیه ای را صادر نمود.

به گزارش بویرنیوز، متن بیانیه بدین شرح است:

رمضان خونین مردم غزه قلوب همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان را جریحه دار کرده است و شهادت صدها کودک و جوان و پیر و زخمی شدن هزاران فلسطینی غیرنظامی در اثر حملات ددمنشانه رژیم اسرائیل چهره واقعی و حیوان صفتی صهیونیسم و حامیان او را به ملت های جهان نشان داده است.
سرگذشت فلسطین سرشار از محاسبات غلط سیاسی عده ای از دولت های سازشکار عرب و سایر دشمنان آرمان فلسطین است . محاسبات غلطی که دستیابی فلسطین به آزادی و نجات قدس و نابودی رژیم اشغالگر صهیونیست را به تاخیر انداخته است
علی رغم سکوت دولت هایی از جهان عرب و سازمانهای بین المللی ضربات بی نظیر و کوبنده موشکی پهپادی و سایبری نیروهای مقاومت فلسطینی بر پیکره لرزان اسرائیل نویدبخش تحول در معادله قدرت مقاومت و رژیم اشغالگر قدس است.
ما اطمینان داریم که اشتباه محاسباتی امروز رژیم جعلی اسرائیل از توان محور مقاومت برای او بسیار گران تمام خواهد شد. امروز نابودی رژیم جعلی اسرائیل به یک خواست جهانی تبدیل شده است و همگان در حال رسیدن به این نتیجه هستند که این رژیم خطری برای تمام دنیا محسوب می شود.امروز صف خائنان به آرمان فلسطین و نجات قدس ملمو از دولت های عرب وابسته به اسلام آمریکایی و تکفیری هاست که با پول نفت برخی از دولت های خائن عرب و اسلحه آنان تغذیه می شوند.
صف مدافعان آرمان فلسطین و قدس را نیروهای مقاومت اسلامی تشکیل می دهند که سنگ های فلسطین را به موشک تبدیل کرده و دیوارهای گنبد آهنین اسرائیل را با پهپادهای خود شکستند و راه را برای پیروزی رزمندگان مقاومت هموار ساخته اند.
مطمئن هستیم که ریشه فاسد از خاک بیرون آمده درخت مصنوعی اسرائیل با همت و رزم دلاوران فلسطینی کنده خواهد شد و موجب سقوط رژیم اشغالگر و آزادی فلسطین عزیز خواهد شد و این روز دیر نیست.
ما خود را در غم شهادت زنان و مردان و کودکان فلسطینی در غزه و دیگر نقاط این کشور شریک می دانیم و یقین داریم که ملت ایران حضور خود را در روز قدس نسبت به جنایات اسرائیل ابراز و سیل سیاسی عظیم دیگری را در دنیا علیه موجودیت اسرائیل روانه خواهد کرد.
با تاکید بر وحدت امت اسلامی در راستای نجات قدس و دعوت همه مسلمانان برای قیام برای ریشه کن کردن این غده سرطانی پیروزی رزمندگان مقاومت را در این نبرد سرنوشت ساز از خداوند متعال خواستاریم و برای شهدای این نبرد علو درجات را درخواست می کنیم و در نهایت همه باید بدانیم که رژیم صهیونیستی جز زبان گلوله را نمی فهمد.
روز قدس امسال با انتفاضه خونین مردم در رمضان رنگ گلگون گرفته است. صد‌ها شهید و هزاران زخمی فلسطینی به استقبال روز قدس رفتند تا این بار روز قدس را به روز ریشه‌کنی صهیونیسم جنایتکار و محکومیت جهانی او در افکار آزادی‌خواهان جهان تبدیل کنند. اینک ملت مجاهد فلسطین مقاومت اسلامی خود را با انگیزه و امید و عزمی خلل ناپذیر علیه اسرائیل غاصب به منصه ظهور رسانده‌ است.

در شرایطی که اعراب خائن به آرمان فلسطین دست در دست صهیونیسم و به تبعیت از قدرت سلطه‌گر آمریکا راه‌های کمک و حمایت از ملت مظلوم فلسطین را بسته و در برابر کشتار مردم و کودکان و زنان غیرنظامی فلسطین به دست جنایتکاران صهیونیست ساکت نشسته و غیرت عربی و اسلامی خود را از دست داده‌اند، ایران اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی، سلاح «سنگ» مردم فلسطین را به موشک ارتقاء داد و توازن قوا بین ملت فلسطین و اسرائیل غاصب را تغییر داد.
امروز اشغالگران قدس و فلسطین نیز طعم تلخ آوارگی و ناامنی ناشی از تجاوزگری صهیونیست‌ها را می‌چشند و تاوان سنگین تجاوزات ددمنشانه خود را باید بپردازند.
اینک روز قدس انتفاضه از هفته دوم ماه مبارک رمضان آغاز شده و موج تنفر و انزجار جهانی علیه جنایات صهیونیست‌ها همه جا را فرا گرفته است، ملت فلسطین دریافت که جز به خداوند و جبهه مقاومت اسلامی و اراده ملت فلسطین نمی‌توان تکیه کرد و اسرائیل غاصب جز زور و مقابله به مثل، منطقی نمی‌شناسد.
ملت ایران در راستای هدف متعالی و دوراندیشانه امام راحل و هدایت‌های “رهبر معظم انقلاب اسلامی”، روز قدس امسال را پرشور‌تر از گذشته برگزار و اطمینان دارد که ریشه درخت غصبی اسرائیل با همت مقاومت از زمین بیرون آورده شده و با چند ضربه متحدانه فلسطین و یارانش سرنگون خواهد شد.
قدرت‌های سلطه گر آمریکا و انگلیس باید بدانند که هزینه کردن برای نجات رژیم اشغالگر قدس بی‌جهت و بی‌فایده است و شمارش معکوس نابودی رژیم اشغالگر قدس آغاز شده است.

ملت فلسطین دریافته که اتحاد و همبستگی بین فتح و حماس و مردم غزه و کرانه باختری رود اردن و تفاهم برای استراتژی مقاومت تنها راه نجات قدس و آزادی ملت فلسطین است و اراده خداوند نیز بر این قراردارد که به زودی فلسطین آزاد شود. مجمع و شورای قشر بسیج جامعه زنان سپاه فتح و کارگروه زن و خانواده ضمن محکوم کردن کشتار مردم غیرنظامی غزه و فلسطین توسط رژیم اشغالگر اسرائیل، حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را ضربه سنگینی بر حیات و بقاء رژیم جعلی صهیونیست دانسته و خواستار وحدت و انسجام ملت‌های اسلامی علیه این رژیم غاصب و حامیان اوست. ما بر این باوریم که خون‌های به ناحق ریخته شده مردم غزه بزودی این تفاله امپریالیسم یعنی رژیم اشغالگر را به زباله‌دان تاریخ خواهد انداخت. مشروط بر اینکه جهان اسلام متحداً بر ضد اسرائیل غاصب قیام کنند.
انشاءالله

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=113708
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما