پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 12:36

موضع خاتمی درباره شعار ‘نه غزه نه لبنان’

رییس‌جمهور اسبق کشورمان گفت، شرکت در مراسم راهپیمایی روز قدس نشانه تعهد، انسان‌دوستی و مسئولیت اسلامی و انسانی همه کسانی است که حق را پاس می‌دارند و باطل و بیداد را محکوم می‌کنند. سیدمحمد خاتمی تصریح کرد: اسرائیل که بنیادش بر غصب و اشغال و سرکوب است، در این روزها و در هنگامی که مسلمانان روزه‌دار غزه همچنان در محاصره به سر می‌برند، جنایتی بی‌همانند آفرید و تروریسم دولتی را در کریه‌ترین وجه خود نمایش گذاشت و در مقابل، مقاومت مظلومانه مردم رنج کشیده فلسطین خود حماسه‌ای با شکوه بوده و هست.

وی ادامه داد: درود خداوند بر شهیدان و جانبازان و زنان و مردان مقاوم فلسطین در غزه و ننگ و نفرین بر جنایت آفرینان و حامیان آنان.

رییس‌جمهور اسبق کشورمان خاطرنشان کرد: ملت شریف ایران با اقتدا به رهبری والاقدر خود، حضرت امام خمینی (ره) که همواره خطر بزرگ اسرائیل را به مسلمانان تذکر می‌داد و همبستگی و مقاومت در برابر آن را توصیه می‌کرد، همیشه خود را در کنار مظلومان به خصوص فلسطینیان قهرمان دیده است و به یاری خداوند روز قدس را که میراث ارجمند امام است، در شکوهمندانه‌ترین وضع خود بزرگ خواهد داشت؛ با این امید که همه مسلمانان و همه آزادگان با محکوم کردن جنایات اخیر و حمایت پاره‌ای از دولت‌ها و سکوت دولت‌های دیگر رسالت دینی، انقلابی و انسانی خود را به انجام رسانند.

منبع: ایسنا
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=113690
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کامران گفت:

    درود بر خاتمی

  2. محسن گفت:

    ای منافق فرصت طلب . اون روزی که شده بودی فرمانده پنهان فتنه گران شعار نه غزه نه لبنان سر میدادند از خودتون خجالت نمیکشیدید . حالا که تیرتون به سنگ خورد میخواهید با این شعارها مردم را خام کنید زهی خیال باطل . اگر جرات داری بیا توی رهپیمایی تا مردم حسابتو کف دستت بذارن منافق

    • ناشناس گفت:

      اخرش همین فتنه گر شماهارو دق مرگ میکنه
      صدساله دیگه ما تو کره ماه مسکن میسازیم ولی شماها هنوزهم میگی فتنه گر
      متحجرای ……..

      • مسعود گفت:

        فتنه محمود احمدی نژاد بود که بارهبری سازشی نداشت کی میخوای دست بردارید از این حرفهای پوچ.تمام جوانان بیکار مردم فقیر انواع فقر و…………….سرامد دولت دهم.

    • علی گفت:

      گپ نزنی ایگون گنگی 

    • ناشناس گفت:

      شما داشته باش که این منافق چه قدر طرفدار داره ، پس کشور اکثراٌ منافق هستند !!!
      هه هه هه هه هه هه هه هه هه

      حرف نزن داداش

    • من گفت:

      مواظب حرف زدنت باش

  3. حقوقدان گفت:

    بعضي ها با كلمه فتنه دارن نون ميخورن بدبخت ها به جز اين كلمه چيزي نميدونن

  4. ممسنی ظلم بار گفت:

    درود برخاتمی جگر درود بر مرد بزرگ

  5. منصور گفت:

    منافق رو گم شو . اسرائیل به امید چند تا مثل خاتمی است که به غزه حمله کرده . از روسیاهی مجبورا یواشکی با حرفاش سرک بکش تا مردم ببخشیدش بیا خودش نشون بده کور خواندی خاتمی . دیدی اصلاحات بی پایه بود حالا بلایی سرت اومده که حتی اینایی که بالا برات کامنت گذاشتن و طرفداریتو کردن جرات ندارن در روز روشن ازت حمایت کنن دزدکی بنام حقوقدان و … دلتو خوش کردن

  6. مجتبی گفت:

    ای کسانیکه این کامنت ها رو در مقابل آقای خاتمی مینویسید،بگوش باشید که اگر امثال آقای خاتمی نبود باید توی همون وضع دو دوره گذشته شاهد اقتصادی بیمار،صندوق توسعه ملی خالی،پروژه های تعطیل،صادرات واردات،ارتباطات بین المللی در موضع ضعف و از همه مهمتر فرهنگ بدی که احمی نژاد از خود به جا گذاشت از جمله در مقابل رهبری ایستادن و حتک حرمت بعضی از سران نظام ،ولحنی که در گفتار داشت دربین جامعه رشد پیدا کرده که واقعا جای بسی تاسف دارد.ما باید با جهان ارتباط داشته باشیم و تا زمانیکه تفکر احمدی نژادیحاکم باشه راه به جایی نخواهیم برد و با این همه درامد و ذخایر نفتی و غیر نفتی باید با بدترین شرایط اعم از بیکاری،فقر و مشکل ازدواج و……بسر کنید

  7. مجيد پارسايي گفت:

    بزرگواران خاتمي سزاوار اين حرفها نيست واقعاً اين نظام مديون خاتمي بوده وهست درود بر سه سيد فاطمي خميني خامنه اي خاتمي بنابراين دوستان متحجر سكوت كنيد تا اين نظام با ارامش بر جهان اسلام رهبري كند

  8. ناشناس گفت:

    متاسفانه باب بی احترامی به مسوولان کشور باز شده لطفا هرکسی به خودش اجازه بی احترامی به کسانی که برای این مملکت زحمت کشیدن رو نده.اگر مردم مسئولین خودشان را حمایت نکنند،ازدشمنان ایران اسلامی دیگر توقعی نیست،همه باهم درسایه اتحاد ورهبری. 

  9. مهرداد گفت:

    اگر خاتمی  منافق است پس حتما خوب است  زین پس من هم منافقم . منافق یک فنجی میزاره ومیره اما انحرافی بودن سخته که خدا را شکر  من منحرف نیستم.

  10. لودابی بویراحمدی گفت:

    دین داشته باشید عاقل باشید به خاطر هوا وهوس هایتات دین خود را از دست ندهید این خلاف امر ومنویات رهبری است که دیگران را مورد اهانت وتهمت قرار میدهید خاتمی که مثل احمدی نزاد تمرد به امر رهبری نکرد

  11. عبدالله گفت:

    تا کی خود زنی کنیم ؟؟؟؟ دست برداریم از تهمت به همدیگر !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  12. عجب گفت:

    اگر دین ندارید لااقل آزاد مرد باشید.خاتمی میخواهد ملت ایران را سیاه کند؟خاتمی نخاله ای بیش نیست وخودش جزو یران فتنه هست .با چه رویی؟
    چطور؟از کجا؟بی ابرو برو توی سیاه چاله ای خودتو خاک بگیر

    • محمد گفت:

      نخاله کسانی است که ذره ای عقل ندارند تا درست قضاوت کنند.وببینندکه طرفداران خاتمی آنقدرزیادهست که اگر هرکدام لیوان آبی بروی دشمنانش بریزند غرق خواهندشد.

  13. علی گفت:

    درود بر سید محمد خاتمی عزیز…

  14. سعید گفت:

    جانم فدای خاتمی

  15. معلم یاسوجی گفت:

    درودوسلام برالگوی نجابت وانسانیت خاتمی عزیزکه حتی برای دشمنانش هم هیچگاه آرزوی مرگ ونابودی نکرد.

  16. احمد گفت:

    درود و هزاران سلام بر خاتمی عزیز تاریخ ساز

  17. محمد گفت:

    غزه باشد یا نباشد خاتمی نور چشم ماست .خاتمی مظهر آزادگی وتدبیر واخلاق است و آیینه تمام نمای حسین بن علی (ع) است

  18. علی گفت:

    خدا چرا این سید اینقدر دوست داشتنیه و چرا مخالفانش اینقدر منفور

  19. حسن گفت:

    مرگ بر انحرافي ها و منحرفها

  20. ناشناس گفت:

    سلام بر سید مظلوم ومحبوب سلام بر اسطوره اخلاق و سیاست .دریای بیکران خلوص و صفا و زلال تو کی با این پوزه های ناپاک و تهمت های ناروا نجس می شود؟ حاشا و کلا؟.شما از تبار پاکان و نیکان و خوبان این دیاری .روزی که حقایق و سرایر روشن و اشکار شود ان روز روز خسران و زیان و حسرت برای کسانی خواهد بودکه چشم و عقل را تعطیل و دهان بی موقع باز می کنند

  21. سیمان گفت:

    خاتمی دوست داریم ………………..

  22. احسان گفت:

    برتو شرم باد بویرنیوز … کامنت هایی منتشر میکنی که به دور ازاخلاق وشان یک رسانه است.البته خوب میدانید که چیزی برای عرضه نداری فقط این توهین ها و اراجیفی که از سوی بعضی خوانندگان نوشته میشود.حیف است نام یک رسانه برتوگذاشت.

  23. خدا گفت:

    کسی که به خاتمی توهین کنه آدم نیست

  24. محمد گفت:

    درودبرسیدبزرگوار

دیدگاه شما