پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 11:33

فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد: ماهواره های خود را تحویل بدهید و گیرنده دیجیتال تحویل بگیرید

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اجرای طرح اجتماعی «دجال‌واره» سپاه فتح هم استانی‌ها می‌توانند ماهواره تحویل دهند؛ دستگاه گیرنده دیجیتال بگیرند.

خبرگزاری فارس: کهگیلویه و بویراحمدی‌ها ماهواره تحویل دهند؛ دستگاه گیرنده دیجیتال بگیرند

به گزارش بویرنیوز ، سردار یونس امیری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و نامگذاری این روز به نام قدس اظهار کرد: از تمامی هم‌استانی‌ها و آحاد مردم مسلمان جهان انتظار می‌رود در روز قدس به حمایت از مردم مظلوم فلسطین برخیزند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: از رسانه‌های استان انتظار می‌رود که در روزهای منتهی به قدس متفاوت‌تر از سال‌های گذشته عمل کنند و در آن روز در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین تهاجمات بی‌رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کنند.

وی بیان کرد: امید می‌رود رسانه‌های استان با قلم خود در حضور حداکثری مردم در راهپیمایی بزرگ روز قدس تاثیرگذار باشند و روزی به یادماندنی برای استان رقم بزنند.

فرمانده ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد در بخشی دیگر از سخنان خود به برنامه‌های سپاه در خصوص طراحی‌هایی دشمنان علیه جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان با رواج دادن ماهواره در بین خانواده‌ها سعی در تخریب کانون گرم خانواده‌ها دارند.

سردار امیری به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون ماهواره اشاره کرد و گفت: معظم‌له فرمودند ماهواره گنداب فساد است و تیرهای زهرآگین آن مردم جهان را نشانه گرفته و تمام تلاشش تخریب کانون گرم خانواده‌ها است.

وی با اشاره مصوبه مجلس مبنی بر جمع‌آوری ماهواره‌ها اذعان کرد: کار جمع‌آوری ماهواره به نیروی انتظامی واگذار شده که بر حسب وظیفه اقدام به جمع‌آوری این رسانه مخرب می‌کند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد طرح سپاه جهت مقابله با ماهواره را طرح «دجال‌واره» عنوان کرد و گفت: هدف سپاه و بسیج در اجرای این طرح آگاهی‌بخشی و روشنگری است.

سردار امیری ادامه داد: در این طرح نه برخورد و نه پرونده‌ای تشکیل می‌شود بلکه برای تشویق دیگر خانواده‌ها هر کس با میل و علاقه ماهواره را تحویل دهد یک دستگاه گیرنده دیجیتال با لوح سپاسی به آن تحویل داده می‌شود.

این مسئول ماهواره را مخرب‌ترین تهدید برای جامعه عنوان کرد و گفت: بسیاری از بی‌غیرتی‌ها، تفرقه و نفاق و بی‌بند و باری‌ها از طریق ماهواره بوده است.

فرمانده ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از تعامل خوب و سازنده رسانه های استان با بسیج و سپاه بیان کرد: انتظار می‌رود رسانه‌های استان اعم از مکتوب و مجازی برای مقابله با آسیب‌های مخرب ماهواره طرح «دجال‌واره » را فرهنگ‌سازی کنند تا خانواده‌ها با میل خود ماهواره را تحویل دهند./فارس

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=113672
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    آقای سرهنگ شریعت نیا ( فرمانده سپاه بهمئی ) قبلاٌ این پیشنهاد را در بهمئی داده اند ، ولی در کل طرح جالبی است

    • آگاه گفت:

      من که بعد از بازى واليبال ايران قسم خوردم که در اسرع وقت ماهواره بگيرم. احساس ميکنم با اين حجم سانسور دارن به شعور آدم توهين ميکنن… غير از صحنه آهسته چيزى نديديم، واقعا چرا؟؟؟ يعنى ما اينقدر عقب مانده ايم؟ بوير جان خواهشا نظرم رو حذف نکن.

      • ناظر گفت:

        آگاه جان لازم نیست قسم بخوری دریافت مستقیم مسابقات ورزشی از ماهواره ها فقط با کارت اعتباری امکان پذیر است با ماهواره همون تصویر اهسته هم گیرت نمیاد مگر پول اضافی بدی!!!!!!!!!!!

        • آگاه گفت:

          به نظر شما اصلا نديدن بهتره يا صحنه آهسته ديدن که مدام رو اعصاب باشه؟؟ آقاى ناظر شما متوجهه منظور من نشدى، يعنى ما ظرفيت ديدن يه خانم رو نداريم؟ تا کى بايد اينطور باشه ؟؟

      • باران گفت:

        اینطور که جنابعالی فرمودین شما اصلا والیبال نگا نمیکردین فقط منتظر تصاویر خانما بودین چرا الکی حرص میخوردین یه فیلتر شکن نصب میکردین وکلی تصویر از اینترنت دانلود میکردین و به خودنتون برچسپ عقب ماندگی نمیزدین

  2. هموطن گفت:

    به به به وی زمونی خوبوووو اسلامی………..سردارجون میخوای مردم خصوصا” جوونا چیو نبینن……یه فکری بحال بی بندباری و واقعا” بی حجابی تو شهر یاسوج کن که دیگه از هیچ نهادی ترس ندارن………واقعا” متأسفیم برا این شهر که غیرت مردمش زبانزد بود…… بهرحال ضمن تبریک عید سعید فطر التماس دعا داریم

  3. ناشناس گفت:

    من خودم از دست صدا و سیمای ایران به خاطر دروغهایی که در رسانه پخش میکنه بسیار ناراحتم و از جهتی به عموم حق میدهم که ناراحت باشند ( مثل صدا و سیمای استان قبلاٌ پخش کرده بود که گیاه بیله هر سرطان زاست ) ولی
    خداوکیلی آدم باید خجالت بکشه که مادر و خواهرش کنارش باشند و بخواهند با هم تصاویر ( حداقل ) نیملخت هم که باشه را ببینند ، بابا به کجا داریم میرویم ؟؟؟ دیدن تصاویر نیم لخت را در کنار خانواده عادی جلوه دادن یک حرکت غیر انسانی است ، بابا جان خداوند که عقل به ما داد ، لطفاٌ برای یک بار هم که شد بدون احساسات فکر کنیم

  4. علی گفت:

    استفاده صحیح از ماهواره اشکال ندارد 

    • ناشناس گفت:

      سلام بر دوستان. ظرفیت استفاده صحیحی ندیدیم . و می بینیم که ماهواره به خاطر ناآگاهی و بی ظرفیتیمان چه بر سر خانواده ها و عقایدشان آورده. این مطلب سیاسی نیست لطفاً اعتقادی فکر کنید. لج بازیهای ما باعث شده که اثرات مخرب ماهواره را نبینیم.

  5. گلبرگ گفت:

    با سلام به سردار امیری فرماندهی محترم سپاه فتح استان کهکیلویه وبویراحمد باور بفرما که بیشترین معضلی که در حال حاضر بنیان خانوادهای این مرز وبوم را هدف قرار داده همین ماهواره است متاسفانه عده ای از همشهریان محترم نمیخواهند قبول کنند که شبکه های که باعث ترویج فساد شده نقشه های دشمنان اسلام و قرآنه که روز بروز نیر گسترده تر میشن ….دشمنان این مرز وبوم نتوانستند از هیچ طریقی به افکار این مردم غیرتمند نفوذ کنند وبا جنگ نرم وارده شده اند که شاهد این قضیه فروپاشی خانواده های است که بالای 20 سال زندگی مشترک دارند میباشد .سردار عزیز یه مثل لری داریم که میگه …هیچ وت نکردم ودشمنی کوشتمت ودوستی …جالا اوضاع ما شده و این گنداب فساد وجوانان غیرتمند این مرزوبوم که به وسیله این ماهوارها به قتلگاه عاطفی برده وسر یریده میشوند……توقع داریم به خانواده های این مرزو بوم و برای جلو گیری از فروپاشی بنیان خانواده ها کمک کنید .والسلام

  6. ناشناس گفت:

    اغا قبول ماهواره بده اما خداوکیلی 23 شبکه ضرغامی tv در مقابل چکار کرده جز پرکردن ساعت کاری خود با اگهی ها بازرگانی و سریال های تکراری خدایی فیلم یوسف پیامبر خیلی قشنگه اما نه اینکه شبکه تماشا در 24 ساعت یک بار خودش سه بار تکرارش هر کانالی هم بزنیم تا …….. نشستن یک بار هم که شده به منتقدین حکومت تریبون بدهید. با افتخار اخبار میدن دیدار رهبر با دانشجویان همش بچه ها بسیج و انجمن اسلامی مستقل بودند یه عده ای پشت تریبون میروند که جز سیاه نمایی و متشنج جلوه دادن دانشگاه ان هم به دروغ از نیازهای دانشجویان دانشگاه اساتید و… سخنی به میان نمی اورند خدایی انصاف داشته باشید به رهبر عزیزمون دروغ نگیم.

  7. بویراحمد گفت:

    ماهواره کانال خوب داره بد هم داره ادم اگه خودش دنبال کانال بد نباشه ماهواره هیچ اشکالی نداره خواهشا جوسازی و هیاهو نکنید.انصافا کسانی که نظر منفی دارن نمیدونند ماهواره چیه فقط شنیدند و الکی سروصدامیکنند

    • ناظر گفت:

      من هم موافقم هرکس دنبال کارای عیر اخلاقی باشه چه ماهواره باشه چه نباشه اون کاری که نباید انجام بده انجام میده ینی مشکلات جامعه ما فقط با نبود ماهواره حل میشه؟ تورم وام ازدواج پراید 20 ملیونی فساد اداری و…. با چی حل میشه

  8. من گفت:

    من حاضرم دیش ماهوارمو با سیمش تحویل بدم بدون رسیور. قبوله

    • بهروز گفت:

      من که بی بی سی را با کل شبکه های ایران عوض نمی کنم . بی بی سی آینه تمام نمای اخبار دنیا
      اگه مردی نظر مرا چاپ کن .

  9. ناشناس گفت:

    ماهواره از نعمتهای خداوند است باید از ان استفاده صحیح کرد

  10. کا محقلی گفت:

    سرهنگ نمیصرفه .همینجوریش هم از دیدن شبکه های تلویزیونی صدا وسیما بیزاریم

    • ؟ گفت:

      استفاده از شبکه های خبری،علمی، آموزشی هیچ عیبی نداره در ضمن چرا فقط رو اخبار پارازیت میندازن و شبکه های غیر اخلاقی ازادند. مگه آگاهی مردم چه عیبی داره با این وضع ما چون ماهواره ممنوعه باید از لحاظ اخلاقی تو دنیا اول باشیم ولی کو….

    • ناشناس گفت:

      بیسواد سردار نه سرهنگ

  11. صبا گفت:

    ماهواره – این نعمت خدا- ضررش بیش از نفعش شده است …..

  12. حق گفت:

    بخدا اگه پول داشتم همین فردا ماهواره میگرفتم.در ضمن مردم خودشون میدونن چه برنامه ای ببینند.

  13. وکیل گفت:

    سردار محترم سلام.ماهواره فساد نمیاره بیکاری و ظلم فساد میاره

  14. uk گفت:

    یه دستم برنو یه دستم ماهواره بی .رتم هونی گل تا گلم خو بی .وی عزیزم ماهواره تیه کال برنو

  15. دخو گفت:

    انتخاب و آگاهی جز حقوق اولیه انسانی است هیچ کس حق ندارد مسیر مشخصی برای انتخاب اجباری جلوی افراد قرار بدهد، اگه اینطور بشه میشود همین که در جامعه امروز ایران است و بخشی از افراد برای آگاهی و سرگرمی از شبکه های فول تکراری رسانه به قولا ملی گریزان میشوند. پذیرفت که نمیتوان با جبر مردم را در یک سطح نگه داشت بلکه باید به جامعه آگاهی  داد و تصميم گیری را به عهده مردم گذاشت

  16. ایران گفت:

    سلام خسته نباشید خواستم ببینم هنوزم این طرح اجرا میشه ؟ ما از ماهواره متنفریم میخوایم بدیمش بره یه جوری بدبختمو کرده

دیدگاه شما