چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 14:36

مدیر ملی غیربومی که بیشتر از مدیران بومی کهگیلویه و بویراحمدی، به کهگیلویه و بویراحمد خدمت می کند (+عکس)

گروه سیاسی – روز یکشنبه جلسه ای در سازمان اقتصادی کوثر با حضور مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد.

38258_527

به گزارش بویرنیوز، در این جلسه یک تفاهم نامه 150 میلیاردی بین سازمان کوثر و استانداری کهگیلویه و بویراحمد منعقد شد، اما این نشست حاشیه های جالبی نیز داشت.

در این نشست مهندس اسکندری به مدیر بخش مسکن وتوسعه سازمان کوثر که اتفاقا کهگیلویه و بویراحمدی هم بود گفت تاکنون بنظر می رسد 95 درصد پرسنل از استان شما باشند و همین موضوع باعث شد تا مهندس اسکندری به ذکر مطلبی برای حضار بپردازد.

مهندس اسکندی گفت که آقای شهیدی مدیر بنیاد شهید کشور به من گفت دنبال شما گزارش می دهند که بیشتر استخدام ها را از هم استانی های خود می گیرد، در سفری که به خوزستان داشتیم ایشان از من پرسید مگر شما خوزستانی هستید؟

به گزارش بویرنیوز، مهندس اسکندری در این جلسه پیشنهاد داد تا همچون مرغ زربال که یک برند بزرگ تجاری در کشور است، با حمایت این سازمان مرغ دنا نیز ایجاد شود.

گفتنی است معاون اقتصادی سازمان کوثر کهگیلویه و بویراحمدی است و بخش زیادی از مدیران هلدینگ این سازمان نیز از همین استان هستند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=113619
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما