چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 9:09

چگونه بدون کارمزد موجودی بگیریم

به گزارش بویرنیوز، مانده گیری از خودپردازهای عضو شبکه شتاب توسط سایر خودپردازهای کارت خود نظر دارای کارمزد بوده اما می توان با انجام یک ترفند ساده از مانده حساب بدون کارمزد مطلع شد.

البته این روش برای برخی از خودپردازهای بانک ها جواب می دهد و این درصورتی است که مبلغ موجود در کارت زیر دویست هزار تومان مانده داشته باشد.

در این روش در صورتی که کارت عضو شبکه شتاب دارای مانده ای کمتر از دویست هزار تومان باشد شخص با مراجعه به خودپرداز می تواند درخواست برداشت مبلغ دویست هزار تومانی داشته باشد.

در این صورت برخی از خودپردازها اعلام می کنند که حساب دارای مانده کافی برای برداشت نیست و مانده حساب را اعلام نمی کند.

اما بسیاری از خودپردازها مانده با ارائه رسید مانده حساب اعلام می کنند که مانده حساب کافی نمی باشد!

نکته جالب اینکه به همراه رسید کافی نبودن مانده حساب، مانده قابل دسترس یا قابل برداشت را نیز اعلام می کنند!

بدین ترتیب با اجرای ترفند فوق دیگر هزینه ای بابت اعلام مانده کارت شتابی که از ماه گذشته ۱۲۰۶ ریال تعیین شده است از حساب مشتری کسر نمی گردد.

افکار

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=113564
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. kk گفت:

    زحمت کشیی بویر،من با این روش 5سال پیش موجودی میگرفتم

  2. متخصص گفت:

    تازه این که چیزی نیست . من روشی بلد هستم که شما یکبار که کارتتان را زدید تا پیایان انقضا دیگر لازم نیست کارت بکشید فقط رمز را وارد میکنید و از حساب خود برداشت میکنید . مثلا ” شما یک کارت بانک سپه دارید به یکی از دستگاههای کارت خوان بانک مراجعه میکنید کارت را وارد و مبلغ ده هزار تومان برداشت میکنید در حین استفاده رمز :*8529*4567*# رمز دلخواه مثلا12345# را میزنید و این رمز برای شما حفظ میشود که البته میتوانید رمز شناسایی را خودتان انتخاب کنید . بعد از سیر این مراحل هر موقع برای دیافت پول مراجعه میکنید نیاز به کارت وجود نیست فقط رمز *3325* بقیه رمز بالا را وارد بعد رمز اول کارت خود را وارد و پول دریافت میکنید .

دیدگاه شما