سه شنبه 31 تیر 1393 - 17:18

انتصابات جدید در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

طی احکامی جداگانه‌ای فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بویراحمد، فرماندهان سازمان بسیج دانش‌آموزی و بسیج دانشجویی و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد را منصوب کرد.amire

به گزارش کبنانیوز، سردار یونس امیری طی احکامی جداگانه‌ای داریوش مثنوی را به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بویراحمد، شهرام مهدوی مطلق را به عنوان فرمانده بسیج دانشجویی و محمد نصیرزاده را به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

همچنین سرهنگ ابوالحسن کریمی نقدی طی حکمی از سوی سردار یونس امیری به عنوان مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

*سرهنگ محمد حجت‌دوست در گفت و گو با خبرنگاران گفت: تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید ناحیه مقاومت بسیج شهر یاسوح فردا سه شنبه، ۳۱ تیر، در ناحیه مقاومت مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

معاون اجرایی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: در این مراسم  ضمن معرفی سرگرد داریوش مثنوی به عنوان فرمانده جدید این ناحیه، از خدمات و تلاش های سرهنگ محمد نصیر زاده تقدیر خواهد شد.

مراسم تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید بسیج دانش آموزی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز فردا برگزار می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=113526
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دلسوز گفت:

    خوش به حال مثنوی ها

  2. / گفت:

    زارع قوی تر شد

  3. علی گفت:

    سرگرد مهندس مثنوی انسانی بسیار وارسته وشایسته می باشند.

  4. سیدنصرت الله بزرگواری گفت:

    برادر عزیز و گرامی جناب سرهنگ ابوالحسن کریمی:انتصاب جنابعالی را به سمت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان را که نشانه لیاقت و شایستگی حضرتعالی می باشد را تبریک گفته و برای شما آرزوی موفقیت و سربلندی را در مسئولیت جدید از خداوند منان در این ماه مبارک رمضان .خواهانم و اطمینان دارم با جدیت و قانون مندی و مدیریت حضرتعالی آن سازمان دچار تحول و شکوفایی می گردد

دیدگاه شما