دوشنبه 30 تیر 1393 - 13:12

کتابخانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد تعطیل می شوند

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از خطر تعطیلی کتابخانه‌ها این استان به دلیل مشکلات مالی خبر داد.

به گزارش (ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد زینب قربانی در نشست کارگروه کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بدهی‌های نهادهای کتابخانه‌های این استان، افزود: در صورت  تأمین نشدن هزینه‌های جاری ممکن است کتابخانه‌های استان تعطیل شود.

وی اظهارکرد: کمبود اعتبارات به گونه‌ای بر این نهاد فشار وارد می‌کند که دیگر قادر به انجام فعالیت‌های روزمره خود هم نیستیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به هزینه‌های مختلف آب، برق، گاز و تلفن و بدهی‌ نهاد کتابخانه‌های این استان، خاطرنشان کرد: نهاد کتابخانه‌های استان با مشکل جدی مالی مواجه است.

قربانی ضمن ابراز نگرانی از وضعیت مالی این نهاد، تصریح کرد: اداره‌کل کتابخانه‌های استان با کمبود اعتبارات دست و پنجه نرم می‌کند و در صورت تأمین نشدن منابع مالی با مشکلات روبرو خواهیم شد.

وی ادامه داد: وقتی برای هزینه آب و برق چیزی حدود ۳٫۵ میلیون تومان هزینه داریم با این وضعیتی که هست بسیاری از کتابخانه‌ها و کارهای ما تعطیل خواهند شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: برنامه‌های متنوع و اثرگذاری را طراحی کرده‌ایم که با این وضعیت در انجام آن‌ها موفق نخواهیم شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=113398
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما