یکشنبه 29 تیر 1393 - 16:14

حضور تعدادی از مراجع و چندین وزیر در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد از پیش‌بینی حضور برخی مراجع و همچنین تعدادی از وزرا در کنگره مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی خبر داد.

خبرگزاری فارس: پیش‌بینی حضور تعدادی از مراجع و وزرا در کنگره ملی آیت‌الله ملک‌حسینی

به گزارش بویرنیوز، ظهر امروز کارگروه پژوهش استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست مجید محنایی معاون توسعه منابع انسانی استاندار و اعضا برگزار شد.

در سومین کارگروه پژوهش استان، عنایت‌الله نجیب‌زاده رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که این دانشگاه برای سال جاری برنامه‌های فرهنگی زیادی را برگزار خواهد کرد، از برگزاری چند همایش و کنگره ملی نام برد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور این استان ادامه داد: به همین منظور از سه همایش ملی تعداد دو همایش آن قطعی شده است که یکی همایش ملی حجاب و عفاف و اقوام ایرانی و دیگری کنگره ملی مرحوم آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی است.

وی گفت: هدف از برگزاری این همایش‌ها تنها کار سطحی و روبنایی نیست، بلکه باید به دنبال کار فرهنگی ریشه‌دار با خروجی مثبت و تأثیرگذار باشیم.

این مسئول افزود: بنای کار ما این است که در برگزاری همایش‌ها از ظرفیت همه دانشگاه‌های استان استفاده کنیم و البته سایر دستگاه‌ها و ادارات به خصوص استانداری باید به کمک دانشگاه پیام‌نور بیایند.

نجیب‌زاده که در جمع اعضای کارگروه پژوهش استان و در خصوص برگزاری دو همایش و کنگره ملی سخن می‌گفت، تصریح کرد: جشنواره حجاب و عفاف که هم محورهای علمی و هم هنری دارد، در بخش هنری منتظر ارسال تولیدات هنری از جمله عکس، کاریکاتور، شعر و کتاب هستیم.

وی در ادامه افزود: در کنار آن سعی ما بر این است که نمایشگاه آثار گردشگری از جمله دست‌ بافته‌های استان و سوغات‌ها را داشته باشیم.

رئیس دانشگاه پیام‌‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری رویدادی دیگر در استان یعنی کنگره ملی مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی اشاره کرد و با بیان این‌که با حضور معاون فرهنگی این دانشگاه در استان از بیت آن مرحوم برای برگزاری کنگره کسب تکلیف کردیم، اظهار کرد: دانشگاه قرار را بر این گذاشته که در سراسر کشور کنگره ملی مفاخر کشور را برگزار کند و ما مجوز برگزاری این کنگره را گرفتیم.

نجیب‌زاده در ادامه گفت: این همایش که در آن ارائه مقالات را داریم، در بخش دیگر به زندگی و آثار آن مرحوم از جمله آثار و تحقیقات آیت‌الله ملک‌حسینی، آثار مربوط به ارتباط با آیت‌الله بروجردی و امام راحل، احکامی که امام برای آن عالم ربانی صادر کرده است و مستندات مبارزات آن مرحوم برمی‌گردد.

وی در ادامه گفت: پیش‌بینی ما این است که در این کنگره تعدادی از مراجع و همچنین وزرا شرکت خواهند کرد، بنابراین لازم است تا در خود استان عزمی جدی برای برگزاری از سوی مسئولان و دستگاه‌های مختلف از جمله استانداری وجود داشته باشد.

وی از وجود سه کمیته علمی در این خصوص گفت و افزود: این سه کمیته یکی در استان و دیگری در تهران و قم فعالیت خواهند کرد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=113343
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما