یکشنبه 29 تیر 1393 - 10:02

راهیابی 9 دانش آموز گچسارانی به مرحله کشوری مسابقات قرآنی

مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: 9 دانش آموز این شهرستان به مسابقات کشوری رشته های 10 گانه قرآن کریم راه یافتند.

ظهیرالدین پورالحسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دانش آموزان در جشنواره مسابقات قرآنی دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف رتبه نخست را کسب کردند.

وی اظهار کرد: پوریا روانگرد ،یاسین اکبری ،احمد حبیب پور، عارف مرادپور ، محسن جان زاده ،زهرا حقیقت نژاد،حسن عسکرزاده،سعید محمدی و محمد باقرنژاد در مرحله نهایی مسابقات قرآنی دانش آموزان کشور که در دو بخش آوایی و حفظ و تفسیر که روزهای سیزدهم و بیستم مرداد در شهرهای مشهد و اراک برگزار می شود شرکت خواهند کرد.

مدیرآموزش و پرورش گچساران تصریح کرد:این دانش آموزان در رشته های تفسیر، اذان،انشای نماز،صحیفیه سجادیه،مداحی و قرائت با کسب رتبه های برتر به مرحله نهایی این مسابقات راه یافتند.

وی گفت: هشت دانش آموز دیگر این شهرستان رتبه دوم مسابقات رشته های 10 گانه قرآن کریم در کهگیلویه و بویراحمد را کسب کرده اند که در صورت موفقیت در مرحله دوم این مسابقات به رقابت های مرحله کشوری راه خواهند یافت.

پورالحسینی با اشاره به اهمیت اشاعه فعالیت های قرآنی در بین نسل جوان در موفقیت تحصیلی و اجتماعی آنها از والدین خواست فرزندان خود را به شرکت در فعالیت های قرآنی تشویق کنند.

شهرستان گچساران بیش از 20 هزار دانش آموز دارد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=113336
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما