یکشنبه 29 تیر 1393 - 7:10

مایکروسافت، نوکیا ایکس اندرویدی را نابود کرد/ اخراج 18 هزار کارگر و توقف پروژه‌های اندرویدی

به گزارش بویرنیوز ، پروژه نوکیا ایکس باهدف ورود به بازار اندرودید توسط نوکیا و مایکروسافت دنبال می‌شد که اینک مرگ آن رسمی شد و قرار است نوکیا ایکس با سیستم عامل ویندوز فون عرضه شود.
ImageThumb2

الوپ تأکید کرده که سوئیچ از اندروید به ویندوز فون در اسرع وقت صورت می‌گیرد و دارندگان این گوشی البته همچنان از خدمات و سرویس‌های تعریف‌شده بهره‌مند خواهند بود.

همچنین سرنوشت نوکیا ایکس2 نیز در هاله‌ای از ابهام رفته است و درباره گوشی جدید ایکس2 که قرار بود راهی بازار شود صحبتی نشده است.

از 18 هزارنفری که قرار است مؤدبانه از مایکروسافت اخراج شوند بیش از 12500 نفرشان متعلق به واحدهای تولید گوشی نوکیا و کارشناسان آی تی در آن بخش هستند که ظرف 6 ماه آینده با ارسال نامه اداری بسته پیشنهادی اخراج خود را دریافت خواهند کرد و البته حق‌وحقوقشان پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین ساتیا اعلام کرده مطابق استراتژی یکپارچگی تعریف‌شده برای یکی کردن نوکیا و مایکروسافت باید این تعدیل نیرو را انجام دهد و واحد مهندسی موبایل نوکیا در دو مرکز “سالو” و “تمپر”در فنلاند باهدف تولید لومیای باکیفیت بالا متمرکز خواهد شد و سایر واحدها حذف می‌شوند.

نامه

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=113293
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما