یکشنبه 29 تیر 1393 - 0:21

واکنش مدیر بیمه ایران کهگیلویه و بویراحمد به یک خبر

گروه اجتماعی – پس از انتشار خبری با عنوان «مدیری در کهگیلویه و بویراحمد با سنگ و چوب کارمندش را مورد ضرب و شتم قرار داد! (اینجا کلیک کنید)» که روز گذشته در این پایگاه خبری منتشر شد، خبرنگار «بویر نیوز» به پیگیری های خود ادامه داد تا ابعاد تازه تری از این ماجرا روشن شود.

از همین رو خبرنگار ما با مدیر کل سهامی بیمه ایران استان کهگیلویه و بویراحمد تماس گرفت تا حقی از ایشان ضایع نشود و وی هم بتواند صحبت هایش را از همین تریبون به گوش مردم برساند و آنچه که در ادامه می آید روایت آقای (ح) مدیر این شرکت از ماجرای روز سه شنبه هفته گذشته است.

مدیر بیمه ایران در تشریح ماجرا گفت: موضوع درگیری را تکذیب می کنم و ماجرا برعکس جلوه داده شده است، که همکاران ما در تهران به این موضوع رسیدگی می کنند و فرد متخلف را معرفی خواهند کرد که بعدا از طریق همین سایت به اطلاع مردم خواهد رسید.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=113250
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هم استانی گفت:

    هر دم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری میرسد.

  2. نوراله گفت:

    با سلام

    وقبولی طاعات و عبادات
    .
    بنده حدود پنج سال است که با آقای حیدری درمحیط کاری رفت و آمد دارم و در جلسات و کارهای اداری با ایشان شرکت داشته ام در شخصیت ایشان چنین برخوردی بعید است و همانطوری که ایشان اشاره کرده اند اگر مدیر پرخاشگری میبود نمیتونست 8 سال در سمت مدیر کلی بیمه ایران که یکی از حساسترین مدیریت هاست دوام بیاورد در مدتی که با ایشان ارتباط داشته ام ارتباط بسیار حسنه ای هم با همکاران و هم با ارباب رجوع داشته .

    • افشین گفت:

      ح… یکی از بهترین مدیر کل های می باشد که بنده دیده ام نمی دانه کجایی هست یا اهل کدام شهر می باشد و لی با ایشان برخود داشتم انصافا” انسانی شایسته می باشد فکر نکنم این القاب برازنده ایشان باشد

  3. من گفت:

    قضیه ماست مالی هست؟

  4. ممسنی ظلم بار گفت:

    ایشو از مدیران اقای احمدی نژاد است زود باید عوض بشن زود زود

  5. بیمه ای گفت:

    عاقبت بی عدالتی و بی….

  6. یک ارباب رجوع گفت:

    موضوع از مصادیق یکطرفه به قاضی رفتن است . لازم است صحبتهای مدیر هم شنیده شود تا امکان قضاوت صحیح وجود داشته باشد .

دیدگاه شما