یکشنبه 22 تیر 1393 - 17:13

اعتراف تکان‌ دهنده زن متهم به قتل رئیس بانک

وقتی خود را به آتش رساندم با جسدی روبه‌رو شدم که در میان شعله‌های آتش درحال سوختن بود.
روزنامه شهروند: وقتی جسد سوخته‌شده رئیس بانک پیدا شد و خانواده‌اش او را شناسایی کردند هیچ سرنخی از قاتل وی و علت قتل مرد میانسال در دسترس نبود. کارآگاهان از همان لحظات نخست تحقیقات خود را برای برداشتن پرده از راز این جنایت آغاز کردند تا این‌که سرانجام زن جوانی خود را به‌عنوان قاتل معرفی کرد. ساعت ۴ بامداد دوشنبه ۱۶ تیرماه بود که فردی با تماس به مرکز فوریت‌های پلیسی اهواز خبر از کشف جسد سوخته‌ای به ماموران داد.

فرد تماس‌گیرنده که خود را مامور حراست چاه شماره ۳۴ منطقه دشت گل اهواز معرفی کرد به ماموران گفت: زمانی که درحال سرکشی از چاه‌های منطقه دشت گل اهواز به باغملک بودم، ناگهان متوجه شعله‌هایی آتش در نزدیکی چاه شدم.

وقتی خود را به آتش رساندم با جسدی روبه‌رو شدم که در میان شعله‌های آتش درحال سوختن بود. پس از دریافت خبر بلافاصله تیمی از ماموران نیروی انتظامی و آتش‌نشانی راهی محل حادثه شده و اقدام به خاموش کردن شعله‌های آتش کردند.

در ادامه با اطلاع بازپرس ویژه قتل و همچنین کارآگاهان دایره جنایی از ماجرای کشف جسد تحقیقات ابتدایی برای شناسایی هویت جسد آغاز شد. تیم‌های پزشکی قانونی حاضر در صحنه ماجرا در همان بررسی‌های اولیه اعلام کردند جسد متعلق به مردی میانسال است که قاتل توسط یک لاستیک او را آتش زده و به قتل رسانده است.

همچنین ‌درصد سوختگی آن‌قدر بالاست که شناسایی مقتول بسیار سخت و مشکل خواهد بود. جسد به سردخانه منتقل شد و کارآگاهان تجسس‌های خود را برای رازگشایی این پرونده در دستور کار قرار دارند. هیچ رد و نشانی از مقتول در دست نبود تا این‌که سرانجام ماموران به همراه این جسد یک کپی نیمه‌سوخته از کارت ملی پیدا کردند که با تلاش مأموران آگاهی مشخص شد این کارت مربوط به زنی به نام مدینه اهل خرمشهر است.

این زن خواهرزن مقتول بود. با شناسایی خواهرزن مقتول کارآگاهان پس از پیگیری‌های بیشتر متوجه شدند مرد قربانی صادق ‌هاشمی، رئیس بانک صادرات شعبه رازی اهواز است. با گذشت ۵ روز از کشف جسد زنی به نام سمیه به کلانتری اهواز رفت و قتل صادق‌ هاشمی رئیس بانک صادرات شعبه رازی را برعهده گرفت.

مجرم که جهت تکمیل پرونده خود به هفتکل منتقل شده است در بازجویی‌ها اعتراف کرده و گفت: ‌هاشمی را توسط یک ماده بی‌هوشی و مقداری دوغ بی‌هوش کردم و با خودرو شخصی‌ام به تنهایی به هفتکل آوردم و با لاستیک و بنزین آن را آتش زدم. این زن انگیزه‌اش از قتل صادق ‌هاشمی را جهت حفظ آبروی قاتل فاش نکرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=112499
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما