پنجشنبه 19 تیر 1393 - 14:55

یک هدیه خاص برای 12 ماه سال

مجموعه‌ای که می‌بینید از طراحی‌های جدید برند نام‌آشنای «دیور» است. این برند در روزهای آغازین سال 2014 این مجموعه را به طرفداران سمبل‌های ماه تولد هدیه کرد. در این مجموعه شما با طراحی‌ کاملا متفاوت از سمبل‌های هر 12ماه سال روبه‌رو هستید که همه ترکیبی از طلا، مروارید و سنگ‌های کریستالی هستند. این مجموعه که تا امروز سروصدای زیادی میان طرفداران طالع‌بینی به‌پا کرده می‌تواند الهام‌بخش شما باشد برای طراحی و سفارش نشان ماه تولد دوستان‌تان و حتی خودتان. نگران چند و چون دسترسي به آنها هم نباشید فقط کافی است از نشان ماه مورد نظرتان ایده بگیرید، کمی سلیقه به خرج بدهید و مطابق با روحیات خودتان سمبل ماه تولدتان را طراحی کنید و باقی ماجرا را بسپارید به سازندگان طلا و جواهر توانمند همین ایران خودمان!

اینکه نشانه‌های ماه تولد از کجا آمده‌اند و حساب و کتاب‌شان چیست بماند به‌جای خود؛ در حال حاضر مهم این است که ما و شما از همین نشانه‌های کم و بیش آشنا استفاده‌ای کاملا زیرکانه ببریم؛ فرقی هم نمی‌کند چقدر با طالع‌بینی میانه داشته باشیم، حتی اینکه جزو طرفدارانش باشیم یا مخالفانش، در هر دو حالت فقط کافی است به این ایده فکر کنید که به مناسبت تولد نزدیک‌ترین دوست‌تان سمبل ماه تولدش را به او هدیه بدهید!اگر با این ایده موافقید در این گزارش همراه ما باشید.ما کلی پیشنهاد جذاب داریم برای شما که می‌خواهید ماندگارترین نشان را به نزدیک‌ترین دوستان‌تان هدیه کنید.

یک هدیه تولد خاص برای همه ماه های سال

 دو ماهی

اسفندماهی‌ها را از روی نشان دوماهی‌شان می‌شناسند اما طراحان دیور به جای ترکیب دو ماهی سراغ یک ماهی تپل رفته‌اند! شما هم اگر تاکیدی روی دو ماهی نشان ماه تولدتان که اتفاقا خلاف جهت هم شنا می‌کنند، ندارید می‌توانید به این سبک طراحی فکر کنید. فراموش نکنید متولدان این ماه بسیار حساس و رؤیایی هستند!

گاو نر

این گاوی که می‌بینید با گوش‌های کریستالی و شاخ‌های طلایی‌اش نشان ماه تولد اردیبهشتی‌‌ها را یدک می‌کشد. چهره آرامش اما نشان از آرامش ذاتی اردیبهشتي‌‌ها دارد. متولدان این ماه بسیار با محبتند و اتفاقا باسلیقه و سخت‌پسند و پول دوستند و همیشه مصمم و پرکار.

دوقلوها

نشان خردادماهی همین دوقلوهای به هم چسبیده‌ای است که می‌بینید. خردادماهی‌ها اهل تنوعند و واقعا باهوش با روحیاتی غیرپایدار و البته کنجکاو. شخصیت‌شان همانطور که از نشان ماه‌شان پیداست، شخصیتی است بی‌ثبات یا به قولی دوتایی!

بز

نشان ماه تولد دی‌ماهی‌ها که به پشتکار معروفند همین بز چابکی است که می‌بینید. متولدان این ماه افرادی لایق و بسیار کاردانند و البته با حس انتقامجویی شدید. دی‌ماهی‌‌ها کمی تا قسمتی قدرت طلبند اما در عین حال کاملا خونسرد.

آبگیر

این هم یک ایده متفاوت برای نشان ماه تولد بهمن‌ماهی‌ها. آبگیر سمبل متولدان بهمن است. متولدان این ماه هم افردای ثابت‌قدم هستند؛ مستقل، منطقی و خونسرد. آنهاکم‌حافظه‌ اما در عوض پرتحرکت و بی‌قرارند. قدرشناسند و اتفاقا اصلا اهل ریا و تزویر نیستند!

 ترازو

مهرماهی‌ها را با نشان ترازوی‌شان می‌شناسند. این ترازو هم که مي‌بینید  نشان متولدان همین ماه است. می‌بیند که همه چیز درست مثل روحیات اهالی مهرماه کاملا به طور مساوی تقسیم شده است. می‌گویند مهرماهی‌ها  اهل مساوات و برابری‌ هستند در عین حال افرادی موقر، خجالتی و پر از احساس.

یک هدیه تولد خاص برای همه ماه های سال

 سنبله

این دختر خانمی که می‌بینید ترکیبی از طلا، مرواریدي درشت و تعدادی کریستال را دارد. این دختر خانم نشان ماه شهریور است. حتما خودتان هم می‌دانید که نماد شهریوري‌ها همان سنبله است. متولدین این ماه هم افرادی کمال‌گرا، صبور، آرام، متکی به نفس و خونسرد هستند.

 قوچ

این قوچ با شاخ‌های مروارید نشانش سمبل فروردیني‌هاست. متولدين این ماه همان‌طور که از سمبل‌شان پیداست بسیار پرجنب‌وجوشند، عاشق قدرتند، بدون صبر و طاقت، با شهامت، مقتدر و اهل هیجانند، گاهی هم خشک و یک‌دنده اما کاملا مخالف دوز و کلکند، البته گهگاهی هم در اوج هوشمندی کاملا غیرمنطقی هستند!

 کمان‌دار

این کمان ترکیبی از طلا، مروارید و سنگ‌ کریستال است و مهم‌تر از همه اینها، نشان ماه آذر. آذرماهی‌ها میان دوستان و آشنایان البته آنها که اهل طالع‌بینی‌ هستند به کمان‌دار شهره‌اند. افرادی ساده و بی‌آلایش، سازش کار، خوش‌قلب و دوست‌داشتنی و کمی تا قسمتی کنجکاوند. عاشق مسافرت و گردشند و بسیار اجتماعی و خوش‌مشرب.

 خرچنگ

این خرچنگ که برخلاف چهره واقعی‌اش کاملا دوست‌داشتنی طراحی شده نشان تیرماهی‌هاست و همان‌طور که می‌بینید ترکیبی است از یک مروارید گرد  نسبتا بزرگ، طلا و دو کریستال کوچک. متولدان ماه خرچنگ افرادی حساس، رؤیایی، عاشق خانه و خانواده اما در عین حال بسیار خجالتی‌. صبورند و آرام، اهل ریسک و بسیار مهربان.

 عقرب

این عقرب پرطمطراق نشان ماه‌تولد آبان‌ماهی‌هاست! آبان‌ماهی‌های عزیز هم می‌توانند به نشانی این چنین پر زرق و برق برای ماه‌تولدشان فکر کنند. می‌گویند آبان‌ماهی‌ها افرادی قوی و قدرتمندند با اراده پولادین، ورزشکارند و بسیار حساس و هوشیار و بر اساس ظاهر آرام‌شان باطنی بسیار خروشان و حتی انتقامجو دارند.

شیر

این شیر دوست‌داشتنی‌ که یال و کوپالش پر است از مرواریدهای ریز و درشت نشان مردادماهی‌هاست. مردادماهی‌ها همان‌طور که از سمبل‌شان پیداست افرادی بسیار قدرتمند، ثابت‌قدم، بسیار مغرور، عاشق شهرت، کمی تاقسمتی بدپیله و بالاخره به میزان قابل توجهی خود بزرگ‌بین هستند.

 

 

 

زندگی ایده آل

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=112174
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ویدا گفت:

    خیلی زیبا هستند

دیدگاه شما