چهارشنبه 18 تیر 1393 - 20:53

راز مخوف خانه روستایی پسر دانشجو

پسر دانشجویی که محموله سنگین بسته داروهای تقلبی را به شیوه‌ای حرفه‌ای وارد بازار شهرهای غربی استان مازندران کرده بود با اقدامات اطلاعاتی پلیس چالوس گرفتار شد.
روزنامه ایران نوشت: پسر دانشجویی که محموله سنگین بسته داروهای تقلبی را به شیوه‌ای حرفه‌ای وارد بازار شهرهای غربی استان مازندران کرده بود با اقدامات اطلاعاتی پلیس چالوس گرفتار شد.

سرهنگ «طبری» رئیس پلیس چالوس به تشریح جزئیات دستگیری این دانشجوی تبهکار پرداخت و گفت: با به دست آمدن گزارشی در مورد فعالیت‌های زیرزمینی یک جوان در زمینه تولید داروهای تقلبی نیروزا و ناتوانی‌های خاص مردان، تیمی از مأموران پلیس اقدامات گسترده اطلاعاتی را آغاز کردند و بعد از چند روز اقدامات تخصصی عامل تولید این داروهای غیرمجاز که یک دانشجوی اصفهانی بود را شناسایی و دستگیر کردند.

این جوان 31 ساله به نام «محمدعلی» که در چالوس مشغول به تحصیل در رشته مهندسی مکانیک است اعتراف کرد نحوه تولید تقلبی این داروها را از دوستانش در تهران یاد گرفته و با خرید برخی داروها که مصرف دامی دارد آن‌ها را با مواد افزودنی مخلوط کرده و سپس با اسپری، رنگ‌های مورد نظر را به این محصول تقلبی می‌پاشید تا بتواند پول کلانی به جیب بزند.

این محصولات که با برندهای امریکایی و به نام داروهای نیروزا و ناتوانی‌های خاص مردان راهی بازار شده بود در ظروف خاص و به وسیله دستگاه‌های مخصوص پلمب می‌شد و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گرفت.

مأموران در کارگاه تولیدی این دانشجو که خانه‌ای روستایی در حومه شهر چالوس بود، 85 قلم داروی مختلف را در 27 هزار و 437 بسته کشف کردند که این تعداد کالا در انبار، حجم گسترده اقدامات تبهکارانه این جوان دانشجو را نشان می‌داد.

سرهنگ طبری همچنین با بیان عمق اقدامات مجرمانه این متهم عنوان کرد: تعدادی از داروهای کشف شده در میان محصولات تقلبی کشف شده، آمپول‌های مخصوص حیوانات بوده است که این جوان با عوض کردن برچسب روی آن، دارو را به عنوان حجم‌دهنده و نیروزا راهی بازار کرده بود.

جوان دانشجو که متهم اصلی این پرونده به شمار می‌رود، انگیزه خود از اقداماتش را نیاز مادی عنوان کرد و با تکمیل پرونده برای رسیدگی به اتهاماتش راهی مراجع قضایی شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=112090
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما