سه شنبه 17 تیر 1393 - 21:58

انگشترتان، خود واقعی تان را لو می‌دهد!

خشن‌های منعطف

ra4-3267

ra4-3268

نگین این مدل به خاطر رنگ شفاف و صورتی ملایمش برای آدم‌هایی با روحیه‌های لطیف مناسب است اما کافی است نگاهی به برش‌های تیز انگشتر بیندازید تا متوجه شوید سرسخت بودن بخش دیگری از ماهیت این انگشتر را تشکیل می‌دهد. بنابراین اگر آدمی هستید که قبل از شناخت آدم‌ها روی خوش نشان نمی‌دهید ولی بعدا دوست جدا نشدنی‌شان می‌شوید این مدل برای شما مناسب است.

از عمق دریا

ra4-3268

خانم‌هایی که سادگی را دوست دارند اما در عین حال از ارزش هر چیزی خبر دارند با این انگشتر ارتباط برقرار می‌کنند. این خانم‌ها همچنین به ایده‌های تازه علاقه‌مند هستند.

ساده‌های رک

ra4-3269

برش‌ها ساده هستند و نگین انگشتر تک‌رنگ و تمام قد سبز! همه اینها شما را برای نشان دادن شخصیت شفاف، رک و سرشار از صراحت‌تان آماده می‌کند. ساده‌ها ساده می‌پوشند.

عشاق علمی- تخیلی

ra4-3270

بعضی از خانم‌ها به فیلم‌های علمی- تخیلی علاقه زیادی دارند به‌خصوص آنهایی که مربوط به فضا و سیارات دیگر است. آدم‌هایی که روحیه‌هایی محدودنشدنی دارند اغلب نسبت به این مسائل جذب می‌شوند. این انگشتر هم با توجه به شکل و رنگ نگینش برای آنها ساخته شده است.

جهانی نشسته بر انگشتان شما

ra4-3271

یک بازی ساده با دایره‌ها باعث ایجاد این مدل جالب برای آدم‌هایی با تفکر انتزاعی است. آنها عاشق بیرون کشیدن مفاهیم تازه از دل مفاهیم قدیمی هستند. ناممکن برای‌شان معنی ندارد و قدرت سازگاری‌شان بالاست. این همه دایره و ایجاد شکل کروی اینها را لو خواهد داد.

طبیعت دوست‌ها

ra4-3271

جنس‌های طبیعی دل کسانی را می‌برد که دوستدار طبیعت هستند و به حفظ میراث طبیعی علاقه‌مند. این مدل چوبی زیبا هم برای خانم‌هایی ساخته شده که احتمالا اسم‌شان در لیست سازمان حفاظت از محیط زیست دیده می‌شود.

دل به دریا زدن

ra4-3272

آدم‌های رمانتیک و انعطاف‌پذیر این انگشتر را می‌پسندند. این انگشتر یادآور اقیانوس‌های نامحدود است و حالت دالبری آن از روحیه سازگاری افراد حکایت می‌کند.

روحیه‌های متفاوت

ra4-3273

گول رنگ آبی و ملایمت آن را نخورید، چون صاحب این انگشتر روحیه‌ای متفاوت و حتی خشن دارد!

ra4-3274

منبع:مجله سیب سبز

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=111933
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما