سه شنبه 17 تیر 1393 - 21:36

(تصاویر) انقلاب Adobe در بازی‌های آنلاین

انقلاب Adobe در بازی‌های آنلاین با PlayPanel اگر شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی هستید که به بازی‌های آنلاین علاقه خاصی دارید و در شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک مدتی از وقت خود را به این بازی‌ها اختصاص می‌دهید؛ خوشحال باشید. Adobe به تازگی اقدام به طراحی نرم افزاری کرده است که همه بازی‌های آنلاین را برای شما یک‌جا به ارمغان آورده است!
138351_505
به گزارش بویرنیوز، PlayPanel که نرم افزاری طراحی شده توسط شرکت Adobe است؛ دو کار را به شکل همزمان برای شما انجام می‌دهد: اول آنکه اقدام به Bookmark کردن همه بازی‌های آنلاینی می‌کند که شما بر روی مرورگر خود بازی می‌کنید؛ و دوم خود مجموعه‌ای از پر طرفدارترین این بازی‌ها را به شما پیشنهاد داده و محیطی برای اجرای آن‌ها برای شما فراهم می‌کند.

این پلتفرم اگرچه باری همه کاربران جالب و کاربردی است اما به ویژه برای دوست داران بازی‌های آنلاین مناسب است زیرا هم‌ بازی‌های منتخب را به نمایش می‌گذارد و هم در آن واحد نشان می‌دهد که سایر دوستان شما در حال انجام چه بازی هستند:
138352_996
یکی از جالب‌ترین نکات در خصوص این نرم‌افزار این است که در پشت صحنه به فعالیت مشغول است و بدون اینکه نیاز به آن باشد که شما کار خاصی صورت دهید؛ خود به رصد فعالیت‌های مربوط به بازی شما می‌پردازد. این ابزار به دریافت اطلاعاتی نظیر بازی که شما انجام می‌دهید؛ لینک مربوط به بازی؛ اطلاعات طراح و تولید کننده بازی؛ آخرین تاریخی که آن بازی را انجام دادید؛ تعداد دفعاتی که آن بازی را انجام دادید و مانند آن می‌پردازد:
138353_635
همچنین این ابزار مستقل از مرورگر عمل می‌کند و شما بر روی هر مرورگری که اقدام به بازی کنید؛ آن بازی به شکل خودکار به لیست بازی‌ها در این ابزار اضافه خواهد شد.

البته این ابزار نیازمند آن است که یا با حساب کاربری Adobe و یا حساب کاربری Facebook به آن وارد شوید که البته با توجه به هدف بازی و عدم لزوم ورود این اطلاعات؛ این فرایند Log In قابل حذف شدن بود. البته به نظر هدف Adobe از این اقدام بیش از همه نزدیک کردم و یکپارچه سازی این ابزار به شکل یک شبکه اجتماعی برای بازی‌های آنلاین بوده است:
138354_430
اما یکی از جذاب‌ترین ابزارهای این نرم‌افزار؛ تب Discover Games است که در آن میتوانید اقدام به جستجو و یافتن بازی‌های جدید کنید. در اینجا می‌توانید بازی‌های سرشناس را از تولید کنندگان بزرگ و معتبر بازی‌های آنلاین پیدا کنید. بخش featured Games منتخبی از بازی‌های انتخاب شده توسط طراحان است در حالی که Popular Games توسط رتبه بندی آن‌ها از سوی سایر کاربران انتخاب شده اند. شما میتوانید خود اقدام به اعلام نظر خود در رابطه با بازی‌ها کنید یا نظرات سایر کاربران را در خصوص آن‌ها بخوانید.

همچنین از طریق ابزار Pinning می‌توانید اقدام به ایجاد فهرستی از بازی‌های منتخب خود برای به اشتراک گذاشت با دوستان در شبکه اجتماعی فیسبوک کنید. اینطور به نطر می‌رسد که PlayPanel شبیه به یک فروشگاه بازی‌های آنلاین است با این تفاوت که همه بازی‌های آن رایگان و قابل بازی در مرورگر است.

‌آنگونه که مشخص است Adobe همزمان با معطوف کردن تمرکز خود بر HTML5 از هم‌اکنون در صدد به وجود آوردن پلتفرم خاص آن برای بازی‌های آنلاین است و باید دید با این انقلاب در آینده چه تغییرات عمده‌ای در این پلتفرم در نظر گرفته است.

تابناک

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=111899
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما