جمعه 13 تیر 1393 - 13:44

اردوگاه «ترک اینترنت» در چین! + تصاویر

با افزایش تعداد جوانان و نوجوانانی که به صورت اعتیادآوری از اینترنت استفاده می‌کنند و ساعت‌های زیادی را به انجام بازی‌های الکترونیکی اختصاص می‌دهند، مراجعه پدران و مادران نگران به اردوگاه‌های نظامی «مقابله با اعتیاد به اینترنت» در چین افزایش یافته است.

به گزارش بویرنیوز به نقل از رویترز نوشت: در این اردوگاه‌ها، جوانان معتاد به اینترنت تحت نظر سربازان سابق قرار می‌گیرند و فعالیت‌های متنوع فرهنگی و ورزشی را انجام می‌دهند تا اعتیاد به اینترنت و بازی‌های کامپیوتری را ترک کنند.

هدف از برگزاری این دوره‌ها، دور کردن این افراد از یکجانشینی و وادار کردن آنها به تحرک و نشاط و فعالیت است.

هم‌اکنون در چین و براساس ساختار نظامی، 25 اردوگاه ترک اعتیاد به اینترنت در مناطق مختلف این کشور برپا شده است تا جوانان از اعتیاد به اینترنت رها شوند.

«شینج لیمینگ» مقام مسئول در یکی از این اردوگاه‌ها گفت: نوجوانانی که به اینترنت اعتیاد دارند به لحاظ جسمی به شدت ضعیف هستند. هیجان و علاقه به اینترنت، به سلامت آنها آسیب زده است و در نهایت آنها توانایی زندگی عادی و ارتباط با دیگران را از دست می‌دهند.

وی افزود: آموزش و زندگی در محیط نظامی باعث می‌شود که آنان توانایی زندگی طبیعی را بازیابند. آموزش‌های اینجا قدرت بدنی آنان را افزایش می‌دهد.

علاوه بر آموزش‌ها و تمرین‌های بدنی، در این دوره‌های 4 تا 8 ماهه، برنامه‌های موسیقی و رقص نیز وجود دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=111321
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما