جمعه 13 تیر 1393 - 12:54

به جای جلسات بی فایده، مطالعه کنید!

به گزارش بویر نیوز، مطلع بودن از اخبار روزانه جهان یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی همه افراد است، اهمیت این فعالیت برای افرادی چون مدیران، رهبران و کسانی که دارای مشاغل پراسترس هستند، بسیار بیشتر است. در بیشتر موارد افراد پرمشغله نمی‌توانند زمان زیادی را برای مطالعه تفریحی رسانه‌ها صرف کنند. به‌این‌ترتیب انتخاب سایت‌های خبری یا روزنامه‌های مناسب برای این افراد از اهمیت بالایی برخوردار است.

وال‌استریت ژورنال، نیویورک تایمز و اکونومیست در صدر علایق بیل گیتس

بیل گیتس، مدیر اسبق مایکروسافت در مصاحبه‌ای با فاکس‌بیزنس گفته است که روزانه طیف گسترده‌ای از رسانه‌های خبری را دنبال می‌کند. گیتس به‌عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره برکشایر هاتاوی، اخبار و داستان‌های مربوط به این شرکت خدمات بیمه و هم‌چنین اخبار تمامی صفحات روزنامه ای وال‌استریت ژورنال، نیویورک‌تایمز و هفته‌نامه خبری اکونومیست را مطالعه می‌کند.

جفری ایملت اخبار خود را به روشی خاص دنبال می کند

جفری ایملت، مدیرعامل شرکت جنرال الکتریک در گفت‌و گو با فست کامپنی گفته است که هر روز، مطالعه روزنامه وال‌استریت‌ژورنال را از بخش مرکزی شروع کرده و سپس سراغ سایر بخش‌ها می‌رود. او سپس به‌سراغ فایننشال‌تایمز رفته و شاخص FTIndex را ارزیابی می‌کند. ایملت تنها به صفحه اقتصادی نیویورک‌تایمز علاقه دارد و اخبار ورزشی و اقتصادی یواس‌ای‌تودی را دنبال می‌کند.

استیو ریموند روزنامه دالاس مورنینگ‌نیوز را مطالعه‌ می‌کند

استیو ریموند، مدیرعامل شرکت پپسی در سال‌های 2001 تا 2006 و رییس دانشکده کسب‌و کار در دانشگاه ویک‌فارست، است. ریموند هر روز ساعت 5:30 صبح از خواب بلند می‌شود و روزنامه‌های نیویورک‌تایمز، وال‌استریت‌ژورنال، فایننشال‌تایمز و دالاس‌مورنینگ‌نیوز را مطالعه می‌کند.

وارن بافت روز خود را با روزنامه‌های ملی و محلی آغاز می‌کند

وارن بافت، سرمایه‌گذار و تاجر میلیاردر آمریکایی به شبکه تلویزیونی سی‌ان‌بی‌سی گفته است که روز خود را با بررسی اخبار وال‌استریت‌ژورنال، فایننشال‌تایمز، نیویورک‌تایمز، یو‌اس‌ای‌تو‌دی، اوماها وورلد هرالد و امریکن بنکر آغاز می‌کند. سر زدن به تمامی این روزنامه‌ها کار چندان ساده‌ای به‌نظر نمی‌رسد.

دیوید کاش در ابتدای روز همزمان با ورزش در باشگاه، به رادیوی ورزشی گوش می‌دهد

دیوید کاش، مدیرعامل شرکت هواپیمایی ویرجین امریکا در گفت و گو با اسوشیتدپرس گفته است که هر روز ساعت 4:15 دقیقه صبح در ساحل غربی ایالات متحده از خواب بلند می‌شود تا به مشتریان ساحل شرقی ایمیل زده و با مدیران تماس بگیرد. کاش سپس به باشگاه رفته و همزمان با دوچرخه‌سواری ثابت، به رادیوی ورزشی دالاس گوش می‌دهد و روزنامه‌های مورد علاقه خود، نیویورک تایمز، وال‌استریت‌ژورنال، یواس‌ای‌تودی، سان‌فرانسیسکو کرونیکل و فایننشال‌تایمز را مطالعه می‌کند.

چارلی مانگر علاقه زیادی به اکونومیست دارد

زمانی که فاکس بیزنس، از چارلی مانگر، معاون شرکت برکشایر هاتاوی و دست راست وارن بافت درباره رسانه‌های خبری مورد علاقه او پرسید، جواب مانگر تنها یک کلمه بود : “اکونومیست”.

هوارد شولتز بیش از 25 سال است که عادات مطالعه خود را تغییر نداده است

هوارد شولتز، مدیرعامل شرکت استارباکس، هر روز ساعت 5:30 دقیقه صبح از خواب برمی‌خیزد و سه روزنامه سیاتل تایمز، وال‌استریت‌ژورنال و نیویورک تایمز را مطالعه می‌کند. احتمالا مطالعه این سه روزنامه اثربخشی بالایی دارد زیرا شولتز بیش از دو دهه است که این عادت را ترک نکرده است.

 

 

مجله درگی

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=111277
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما