دوشنبه 9 تیر 1393 - 21:49

کشف 25 کیلو‌گرم تریاک از بار خیار در محور یاسوج – اصفهان

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف 25 کیلو و 400 گرم تریاک از بار خیار یک دستگاه خودروی وانت سایپا در محور یاسوج – اصفهان خبر داد.

خبرگزاری فارس: کشف 25 کیلو‌گرم تریاک از بار خیار در محور یاسوج - اصفهان

غلام‌عباس غلام‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد ساعاتی پیش 25 کیلو و 400 گرم تریاک از بار خیار یک دستگاه خودروی وانت سایپا در محور یاسوج – اصفهان کشف کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در حین انجام تور ایست و بازرسی در محور یاسوج – اصفهان به یک دستگاه پژو 405 مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی عنوان کرد: با تحقیقات و بررسی‌های دقیق، مأموران دریافتند خودروی مذکور به عنوان اسکورت قاچاقچیان مواد مخدر بوده و شناسایی و توقیف خودروی اصلی را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو 25 کیلو و 400 گرم تریاک که در بار خیار جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

غلام‌زاده گفت: هر دو راننده دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند و خودرو‌های آن‌ها نیز به پارکینگ منتقل شد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=110873
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    از من که باشه باید کسانی که در این کارها دست دارن به حبس ابد محکوم شوند نه ایکه جریمه نقدی یا سه ماه زندانی کسی که عادت به کاری کر دبازهم تکرار میکند .

دیدگاه شما