پنجشنبه 5 تیر 1393 - 23:10

فرماندار گچساران درخواست کمک کرد

فرماندار شهرستان گچساران گفت: کوه شهرو در روستای پشه کان در این شهرستان در آتش می سوزد.

عبدالرحیم رحیمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه وبویراحمد افزود: از ساعت 10 صبح پنجشنبه تا کنون کوه شهرو واقع در روستای پشه کان در حال سوختن است.

وی گفت: با اطلاع از این آتش سوزی نیروهای هلال احمر، بسیج و فرمانداری با کمک تعدادی از مردم در محل حادثه حضور پیدا کرده و تا کنون با تلاش بی وقفه درحال خاموش کردن آتش هستند.

وی افزود: متأسفانه به غیر از نیروهای نام برده هیچ کس برای کمک به ما ملحق نشده است و با اینکه از مدیرکل منابع طبیعی درخواست یک فروند بالگرد برای کمک به مهار این آتش سوزی گسترده را کردیم به درخواست ما جواب منفی دادند و با تلاش های بسیار شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران این بالگرد را دراختیار ما گذاشته است.

فرماندار شهرستان گچساران تصریح کرد: در این گرمای سوزان از صبح تاغروب هنوز هیچ کدام از ما حتی برای خوردن آب از تلاش دست برنداشته ایم و از ارگانها ونیروهای مردمی و هرکس که بتواند مارا درخاموش کردن این آتش یاری کند در خواست کمک داریم.

عبدالرحیم رحیمی اظهار کرد: در حدود بیش 50 هکتار ازکوه شهرو درروستای پشه کان در حال سوختن است.

داود حبیبی، مسئول امداد کوهستان هلال احمر شهرستان گچساران گفت: از ساعت 10 صبح تا8 شب این کوه در حال سوختن است.

وی گفت: فرماندار زحمتکش گچساران همراه با نیروهای هلال احمر وبسیج گچساران وتعدادی از نیروهای مردمی در حال خاموش کردن این آتش هستند که جا دارد از زحمات ایشان کمال تشکر را کرد.

به گزارش ایسنا، فرماندار گچساران از صبح تا کنون همگام با نیروهای امداد و مردم در حال خاموش کردن آتش است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=110449
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما