جمعه 30 خرداد 1393 - 15:29

قتل پیرمرد ۶۳ ساله با سنگ و چوب در شهرستان دنا

فرمانده انتظامی شهرستان دنا از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد از وقوع یک فقره قتل و دستگیری قاتل بر اثر درگیری بر سر اختلافات ملکی خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، سرهنگ ارسلان پور در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران، درباره این خبر گفت: 25 خرداد ماه امسال بر اثر گزارش رسیده مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به جراحت شدید بر اثر درگیری در روستای دارشاهی شهرستان دنا بلافاصله ماموران انتطامی جهت برررسی به محل اعزام شدند.

وی در ادامه اظهار داشت: با حضور ماموران مشخص شد،‌مرد 63 ساله بر اثر درگیری با فردی 36 ساله مورد اصابت سنگ و چوب قرار گرفته که منجر به جراحت شدید نامبرده گردیده و وی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج اعزام می‌ شود.

فرمانده انتظامی شهرستان دنا اذعان داشت: در همان ساعات اولیه دستگیری ضارب توسط پلیس انجام شد.

وی تصریح کرد: مرد 63 ساله که دچار مرگ مغزی شده بود پس از سه شبانه روز دست و پنجه نرم کردن با مرگ در نهایت فوت کرد.

سرهنگ ارسلان پور خاطر نشان کرد: فرد ضارب به پلیس آگاهی انتقال داده شده که در بازجویی‌های به عمل آمده از متهم قاتل به درگیری و پرتاب سنگ و چوب به مرد 63 ساله اعتراف می‌کند.

گفتنی است،‌متهم پس از بازسازی صحنه جرم با قرار وثیقه راهی زندان می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=109472
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سي سختي گفت:

    كي بود
    كجا بود
    به چه دليل
    اين خبر چه خبري است

  2. کاکا گفت:

    نتیجه هشت سال کر فرهنگی اقای هدایت خواه

  3. علی گفت:

    په کارش چه بی کر سختو که نتونست تو ده خوش مردم را درست کنه

  4. شهريار گفت:

    صدا و سيما به جاي اينهمه برنامه بي محتوا و طنزهاي بي نمك بهتر است از كارشناسان دعوت كند تا راه هاي كنترل خشم را به مردم آموزش دهند. آموزش مهارت هاي زندگي بسيار مهم است كه كمتر توجه مي شود. وقتي اخلاق و جوانمردي نباشه اين اتفاقات مي افتد… خدا رحمتش كند…

  5. ناشناس گفت:

    63ساله و36 ساله  جای 6و3راعوض نموده

  6. پاتاوه گفت:

    به نظربنده نبود نیروهاامنیتی و انتظامی ونظامی  علت این حوادث است.

  7. پاتاوه گفت:

    نبود امکانات و زیر ساختها و نبود پلیس و کلانتری و دستگاههای امنیتی و قضایی در استان و شهرستان  مسبب این حرکات ناشایست می باشد. عقب ماندگی و عدم توسعه استان نیز عامل بعدی می باشد.

  8. پاتاوه گفت:

    فرمانداری دنا وشورای تامین استان و مسولان قضایی باید خیلی توجه کنند و مسولیت پذیرباشند .وقضایاراسطحی نگیرند.جرم بسیار عواقب وخیم برای استان وکشوردارد.

  9. ناشناس گفت:

    اقای ارسلان پور بذار نتیجه پزشکی قانونی بیاد بعد از سر خود بگو متهم اعتراف کرده بنده خدا چیزی نگفته گفته من هم نزدمش

  10. علی گفت:

    هر انسانی خودش باید براساس آموزه های دینی و اجتماعی وخانوادگی وجامعه فرهنگ خود را بسازد فرهنگ عصاره ودارو نیست که بتوان با امپول آنرا به فرد وجامعه وخانواده تزریق گرد تا تعصبات غلط وقدیمی قومی وقبیله ای وجود دارد وبه آن تعصبات قدیمی افتخار می شود فرهنگ استان همان خواهد ماند و جای منطق و اخلاق را چوب وچماق خواهد گرفت .تا مسائل مادی جای دین وانسانیت را گرفته همین بی فرهنگیهاوبی اخلاقیها حاکم وملکه ذهن فرد وجامعه وخانواده خواهد بود وربطی به نماینده مجلس و دولت نخواهد داشت اگر همه ما از خود وخانواده مان شروع به فرهنگ سازی منطق و اخلاق نماییم جامعه اصلاح خواهد شد

  11. گلگلی گفت:

    بویر چرا کامنت کفن را نزدی بابا بزنش تا مردم عبرت بگیرند

دیدگاه شما