جمعه 30 خرداد 1393 - 10:00

حادثه ای هولناک در یکی از پارک های ماهشهر

حادثه ای هولناک در یکی از پارک های ماهشهر
سه زن جوان برای قدم زدن به پارک ماهشهر که در نزدیکی خانه‌شان بود رفتند.

به گزارش بویرنیوز:
تیراندازی شبانه به سگ‌های ولگرد حادثه دردناکی را برای سه زن جوان رقم زد.

IMG11150130

این زنان وقتی در حوالی پارک ماهشهر اسلامشهر در حال قدم زدن بودند، هدف گلوله‌های ساچمه‌ای تفنگ پیمانکار شهر‌داری قرار گرفتند.

عقربه‌های ساعت 22 و 45 دقیقه شامگاه سه‌شنبه 20 خردادماه سال جاری را نشان می‌داد. سه زن جوان برای قدم زدن به پارک ماهشهر که در نزدیکی خانه‌شان بود رفتند. هنوز نیم ساعت نگذشته بود که صدای شلیک چند گلوله به گوششان رسید، آنها ابتدا تصور کردند صدای ترقه بازی بچه‌ها است، همزمان یکی از زنان برگشت و به کوچه‌شان نگاهی انداخت ولی کوچه تاریک بود و چیزی دیده نمی‌شد تا این‌که همگی صدای زوزه سگی را شنیدند و هنوز نمی‌دانستند در برابر چه خطری قرار دارند که از ناحیه دست و پا‌هایشان احساس سوزش شدیدی کردند و ناله‌کنان به سختی خود را به روشنایی رساندند و دیدند که دست و پاهایشان خون‌آلود است.

شوهران این سه زن که همراهی‌شان می‌کردند وقتی دیدند آنان هدف گلوله ساچمه‌ای قرار گرفته‌اند به تعقیب تیرانداز پرداختند و چهار مرد را دیدند که می‌خواستند با وانت‌نیسانی که آرم شهرداری داشت، فرار کنند.

مردان خشمگین، مردان فراری را دستگیر کرده و مأموران کلانتری چهاردانگه اسلامشهر را در جریان قرار دادند و سه زن جوان را به نزدیک‌ترین درمانگاه انتقال دادند. دقایقی بعد چهار مرد به کلانتری انتقال یافتند و در جریان تحقیقات میدانی مشخص شد یکی از آنها به‌نام «کاکاوند» پیمانکار شهرداری منطقه چهاردانگه است و با تفنگ دولول به شکار سگ‌های ولگرد می‌پردازد و سه مرد دیگر وی را همراهی می‌کنند.

«لیلا» یکی از زنانی است که از ناحیه دست راست هدف گلوله ساچمه‌ای قرار گرفته است. وی در این باره گفت: شب همراه دو زن از بستگانمان برای پیاده روی به پارکی که کنار خانه‌مان است، رفتیم. هنوز نیم ساعت از رفتن مان نگذشته بود که صدای شلیک گلوله‌ای را شنیدیم، وقتی صدای سگ را شنیدیم فهمیدیم مأموران شهرداری در حال کشتن سگ‌های ولگرد منطقه هستند، چرا که سابقه داشت آنان شبانه به شکار سگ‌های ولگرد می‌پرداختند.

چون صدای تیرها نزدیک می‌شد ترسیدیم که مبادا گلوله‌ای به ما اصابت کند، گام‌های بلند برداشتیم تا به خانه برویم این در حالی بود که هنوز ساعت 11 شب بود. همزمان هر سه با هم احساس سوزش شدیدی کردیم و وقتی به پاها‌یمان دست زدیم، دیدیم خیس است؛ به روشنایی رفتیم و ناگهان دیدیم زخمی شده‌ایم بنابراین با ایجاد سرو صدا از خانواده‌هایمان کمک خواستیم و به نزدیکترین مرکز درمانی رفتیم.

در آنجا پزشک معالج به ما گفت، باید تحت عمل جراحی قرار بگیریم و کار آنها نیست، به‌خاطر همین پس از پانسمان با آن وضعیت به خانه برگشتیم و صبح به کلینیکی در چهاردانگه رفتیم و هر سه جراحی شدیم اما پزشک معالج تنها یک ساچمه را از دستم خارج کرد و گفت: ساچمه دیگر داخل استخوان رفته و پودر شده است.

زن دیگر نیز که حدود 45 سال سن دارد، گفت: وقتی از ناحیه پهلو و پا زخمی شدم احساس سوزش شدیدی کردم، من نیز تحت چندین عمل جراحی قرار گرفتم و ساچمه‌ها در بدنم پودر شده‌است.

زن جوان دیگر نیز که مورد اصابت گلوله ساچمه‌ای از ناحیه پای راست قرار گرفته بود، گفت: از مأموران شهرداری منطقه شکایت داریم چرا که منطقه مسکونی است و در آن ساعت شب نباید در محدوده‌ای که رفت و آمد دارد، تیراندازی صورت می‌گرفت. چرا که اینجا مکان عمومی است و آنها بدون هیچ گونه مجوزی آن هم در محل کاملاً مسکونی اقدام به شکار سگ‌های ولگرد می‌کنند.
منبع:شهرخبر

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=109459
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما