پنجشنبه 29 خرداد 1393 - 16:50

“منصور سرهنگه” دستگیر شد

رئیس کلانتری 111 هفت چنار از دستگیری شروری خبر داد که مردم را به دلیل اینکه از جلوی خانه‌اش رد می‌شدند مورد ضرب و شتم قرار می‌داد.

 

سرهنگ اکبر مرادی در گفت‌وگو با  (ایسنا)، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در 17 خرداد ماه امسال در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت به عنف تلفن همراه‌شان توسط فردی به نام «منصور» معروف به «منصور سرهنگه» پرونده‌ای تشکیل و به دستور بازپرس شعبه اول متهم تحت تعقیب قرار گرفت.

 

وی افزود: بررسی‌ها نشان داد که متهم از سارقان سابقه دار و فردی شرور است که در پرونده خود دارای سوابقی همچون آدم ربایی، سرقت خودرو و موتور و زورگیری است و حتی ساکنان محل سکونت وی نیز در بررسی‌ها به ماموران گفتند که از دست منصور امنیت جانی ندارند و حتی از ترس اینکه مورد ضرب و شتم این فرد قرار گیرند از جلوی در منزل وی تردد نمی‌کنند.

 

مرادی با بیان اینکه رسیدگی به پرونده در دستور کار سریع ماموران قرار گرفت، گفت: سرانجام ماموران با استفاده از منابع اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در خیابان سجاد جنوبی شناسایی و در عصر 21 خردادماه نسبت به دستگیری وی از داخل مخفیگاهش اقدام کردند.

 

رئیس کلانتری 111 هفت چنار افزود: ماموران در بازرسی از محل دستگیری منصور دو قبضه چاقو و قمه دست ساز و همچنین تلفن همراه مسروقه کشف کردند و متهم پس از تشکیل پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=109346
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما