پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 10:43

اپلیکیشن های به درد بخور در سفر

خرداد برای بسیاری از خانواده ها به مفهوم بستن بار و بندیل و راهی سفر شدن است. در ابتدای تابستان، والدین دست بچه مدرسه ای ها را می گیرند تا به شهرهای دیگر بروند و مغزشان هوایی بخورد و حالشان حسابی جا بیاید از لذت سفر. اما برای اینکه در طول راه های مختلفی که قرار است بروید، مسیرهای درست را بدانید، با جاذبه های بیشتری آشنا شوید و بدانید کدام رستورانِ شهر مقصد، غذای بهتر و کدام هتل قیمت مناسب تر دارد، می توانید از اپلیکیشن های موبایل استفاده کنید.

OpenTable – Android and iOS

این اپلیکیشن برای ینگه‌دنیایی ها مناسب است. افرادی که در آمریکا، کانادا و مکزیک زندگی می کنند، می توانند با کمک این اپلیکیشن در بیش از 20 هزار رستوران میز دلخواه خود را رزرو کنند. منوی غذا و عکس های رستوران نیز موجود است. می توانید بر اساس قیمت، نوع غذا و موقعیت مکانی، رستوران های شهر موردنظر را جست‌وجو کنید.

305353_821

Field Trip – Android and iOS

این اپلیکیشن تقریبا نشانی همه جاذبه های گردشگری دنیا را در خود دارد. با دانلود و نصب آن روی گوشی موبایل خود می توانید جاذبه های معماری، مکان های تاریخی، جشنواره ها، رستوران ها، کافه ها، لوکیشن ها فیلم های معروف، مکان های هنری و … را پیدا کنید.

305354_592

Fuel My Route – Android

همان طور که از نام این اپلیکیشن مشخص است، قیمت سوخت در طول مسیر سفر را به شما ارائه می دهد و می توانید با دانلود آن، پمپ بنزین های مسیر را پیدا کنید. البته نمی دانیم آیا برای ایران را نیز قابل استفاده است یا خیر.

305355_839

Hotel Tonight – Android and iOS

این اپلیکیشن نیز برای رزرو هتل است. می توانید با جست‌وجو در این اپلیکیشن، هتل ارزان و مناسب با بودجه خود پیدا کنید.

305356_834

چمدان

«چمدان» ابزاری است که جمع‌آوری ملزومات سفر را برایتان ساده و مدرن می‌کند، تا مطمئن باشید که چیزی را جا نگذاشته‌اید.

در «چمدان» امکان ساختن و مدیریت «چِک‌لیست»‌های مختلف برای سفر وجود دارد. می‌توانید چک‌لیست خودتان را بسازید، یا از چک‌لیستی که با توجه به مشخصات، نوع سفر و همراهانتان به شما پیشنهاد می‌شود، استفاده کنید؛ آن‌ها را شخصی‌سازی کنید و برای هر آیتمی که خواستید یادآور (Alarm) تنظیم کنید.

305357_166

ویژگی‌ها

تقویم شمسی

امکان استفاده از چک‌لیستی که نرم‌افزار، طبق نظر کارشناسان سفر زورق، با توجه مشخصات فردی، نوع سفر و همراهانتان پیشنهاد می‌دهد.

ساخت چک‌لیست دلخواه

امکان انجام تغییرات مختلف در چک‌لیست‌های ساخته شده

امکان یادآوری آیتم‌های دلخواه، در زمان‌هایی که خودتان تعیین می‌کنید.

305358_303

دسترسی‌ها

• دریافت اطلاعات از اینترنت

• com.zoraq.checklist.permission.C2D_MESSAGE

• یافتن حساب‌ها در دستگاه

• اجرا شدن در هنگام راه‌اندازی

• ممانعت از به خواب رفتن دستگاه

• مشاهدهٔ اتصالات شبکه

• دسترسی کامل به اینترنت

برترین ها

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=108339
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما