دوشنبه 19 خرداد 1393 - 13:10

اپلیکیشنی که هنگامی که دزدیده شدید، به دردتان می‌خورد!

یک پزشک – جنبش اشغال وال استریت در سال ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ را به یاد می‌آورید؟ در آن زمان و متعاقب دستگیری بعضی از تظاهرکنندگان، استفاده از یک اپلیکیشن به نام I’m Getting Arrested یا «من دستگیر شدم» معمول شد، این اپلیکیشن بعدا به ۱۴ زبان ترجمه شد و سی هزار نفر دانلودش کردند.

اما به تازگی با الهام از همین اپلیکیشن «جیسون ون اندم» که مقیم بروکلین نیویورک است، اپلیکیشن تازه‌ای به نام I’m Getting Kidnapped یا «من دزدیده شدم» آماده کرده است.

فرض کنید که در موقعیت خطرناکی گرفتار شده‌اید و فقط چند ثانیه برای کمک گرفتن فرصت دارید، مسلما فرصت لازم برای تماس با پلیس را ندارید، چون باید شماره بگیرید و به پلیس بگویید چه رخ داده و قضیه تا چه حد جدی است و نشانی خود را هم بگویید.

پس راه دیگر پیامک زدن به اعضای خانواده و دوستان نزدیک است که این هم مستلزم صرف وقت و تمرکز در آن شرایط است. کاری که I’m Getting Kidnapped این است که از پیش یک پیام پیش‌فرض شما را ذخیره می‌کند و به شما امکان می‌دهد که شماره‌ اشخاصی را که قرار است به کمک شما بیایند، در اپ ذخیره کنید. هر زمان که لازم شد، شما می‌توانید با فشردن روی آیکون بزرگ اپلیکیشن، به صورت متناوب و خودکار آن پیام از پیش تنظیم شده را به دوستان مورد نظر خود بفرستید. اپلیکیشن به صورت خودکار موقعیت شما را روی یک نقشه گوگل مپ مشخص می‌کند و به دریافت‌کنندگان پیامک ارسال کنید.

6-8-2014 11-17-33 AM

6-8-2014 11-16-03 AM

امیدواریم هیچ وقت لازم نشود از این اپ استفاده کنید، اما احتیاط شرط عقل است، پس از همین الان این اپ را نصب کنید و تنظیمش کنید!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=107795
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما