پنجشنبه 15 خرداد 1393 - 12:48

مرگ 2 تن در 4 استان سیل زده کشور

200 امدادگر در قالب 50 تیم عملیاتی با استفاده از 29 دستگاه موتورپمپ وظیفه امدادرسانی به سیل‌زدگان را برعهده دارند و تاکنون توانستند آب 140 واحد مسکونی را تخلیه کنند.
 قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از تلاش 200 امدادگر برای پوشش امدادی چهار استان سیل‌زده کشور خبرداد.

دکتر سیف در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح گزارش سیل و آب‌گرفتگی چهارشنبه شب گذشته در چهار استان کشور گفت: سیل چهار استان مازندران، گلستان،‌ آذربایجان شرقی و سمنان را در برگرفت.

وی با بیان اینکه 11 شهرستان این استان‌ها تحت تاثیر سیل و آب‌گرفتگی قرارگرفتند، گفت: شهرستان‌های کلاردشت، ساری، بهشهر، نکاء،‌ سوادکوه، آق‌قلا، گرگان، سراب، سمنان، دامغان و شاهرود در اثر جاری شدن سیل دچار آسیب شدند.

قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال و احمر با بیان اینکه بر اثر جاری شدن سیل در این چهار استان، 13 روستا نیز دچارآسیب شده‌اند، گفت: امدادگران نسبت به امدادرسانی به 700 نفر اقدام کرده و به 12 مصدوم این سیل نیز خدمات درمانی ارائه کردند.

وی با بیان اینکه 70 نفر از این سیل‌زدگان توسط امدادگران اسکان اضطراری داده شدند، گفت: متاسفانه دو نفر از سیل زدگان جان خود را از دست دادند.

سیف افزود:‌ 200 امدادگر در قالب 50 تیم عملیاتی با استفاده از 29 دستگاه موتورپمپ وظیفه امدادرسانی به سیل‌زدگان را برعهده دارند و تاکنون توانستند آب 140 واحد مسکونی را تخلیه کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=107307
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما