دوشنبه 12 خرداد 1393 - 1:43

33 سال حبس برای پسر “پله”/ عکس

پسر پله اسطوره برزیلی فوتبال جهان به اتهام پولشویی به 33 سال حبس محکوم شد
به گزارش خبرگزاری فرانسه، رسانه های برزیلی شنبه اعلام کردند دادگاهی در برزیل، “ادینهو”، پسر پله، اسطوره برزیلی فوتبال جهان را به اتهام پولشویی برای قاچاقچیان مواد مخدر به 33 سال زندان محکوم کرد.
 
 
رادیو سی بی ان و یک سایت خبری برزیلی درباره این پرونده اعلام کردند ادسون چولبی ناسیمنتو ، با نام مستعار “ادینهو” اتهامات مطرح شده در پرونده اش را که به سال 2005 باز می گردد رد می کند و اجازه دارد تا زمان درخواست بررسی و تجدید نظر در حکم صادره ، آزاد باشد.
 
دادگاه عالی کیفری پرایا در سائو پائولو همچنین سه متهم دیگر را به 33 سال حبس محکوم کرد و دستور داد همه اموال و دارایی های این افراد را که در عملیات پلیس علیه آنها توقیف شده بود از جمله حدود 100 دستگاه خودرو ،
 مصادره کند.
 
ادینهو 43 ساله،‌ به داشتن ارتباط با یک کارتل مواد مخدر به ریاست “رونالدو  نالدینهو دوارته بارسوتی” متهم است. اما با این که وی به خرید مواد مخدر از این کارتل اذعان دارد اما همکاری با آنها را تکذیب می کند.
 
نقش حرفه ای ادینهو در باشگاه سانتوس در دهه 1990 که پدرش نیز در آن بازی می کرد و شهرتش را از همانجا آغاز کرد، ‌نسبتا کم اهمیت بوده است. 
 
 
گفتنی است، پله با نام کامل “ادسون آرانتس دو ناسیمنتو” که دارای  هفت فرزند است ، از بزرگترین فوتبالیست های هان تاریخ فوتبال برزیل و جهان به شمار می رود که فاتح سه جام جهانی 1958 ، 1962 و 1979  بوده است.
 
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=106925
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما