پنجشنبه 1 خرداد 1393 - 23:49

وجود خفاش شب و ربودن زنان در گچساران کذب است

فرماندار گچساران وجود خفاش شب و همچنین ربودن و قتل زنان در این شهرستان را شایعه‌ای بی‌پایه و اساس و کذب محض دانست و گفت: برخی با ایجاد این‌گونه شایعات اهداف خاصی را دنبال می‌کنند.

عبدالرحیم رحیمی در گفت‌وگو با تسنیم ، اظهار کرد: تاکنون هیچ گزارش و پرونده‌ای مبنی بر ربودن و موارد دیگر مربوط به زنان در سال جدید نرسیده و حتی یک خبر در مورد بحث خفاش ‌شب و ربودن خانم‌ها و آزار و اذیت آن ها نداشتیم و معلوم نیست در این خصوص چگونه و بر چه اساسی ادعاهایی مطرح و شایعه پراکنی می‌شود.

فرماندار گچساران با بیان اینکه این شایعات اثرات نامناسبی در تعاملات اجتماعی را در پی دارد و برخی از خانواده ها به دلیل پخش این شایعات حساس و نگران شده و به فرزندان به ویژه دختران خود اجازه خروج از منزل را به تنهایی نمی دهند و  حتی با این شایعه بی‌ پایه و اساس هزینه‌های خانواده‌ها را نیز افزایش داده و خانواده‌ها به سمت استفاده از آژانس‌های تلفنی به جای حضور در خیابان و استفاده از تاکسی روی آورده‌اند.

رحیمی خاطرنشان کرد: بنده به عنوان فرماندار شهرستان گچساران به صراحت اعلام می کنم این مسائل شایعه و از پایه کذب بوده است.

وی با بیان اینکه بد خواهان با شایعه پراکنی در محافل عمومی می خواهند احساس ناامنی ایجاد کنند، گفت: این مسائل به هیچ عنوان صحت ندارد و متاسفانه برخی از مردم، بدون علم و اطلاع و با سیاست‌زدگی در مورد این شایعه موضع گیری کرده و خدمات صورت گرفته توسط نیروی انتظامی را با شایعه زیر سوال می‌برند.

فرماندار گچساران وجود خفاش شب و همچنین ربودن و قتل زنان در این شهرستان را شایعه‌ای بی‌پایه و اساس و کذب محض دانست و گفت: برخی با ایجاد این‌گونه شایعات اهداف خاصی را دنبال می‌کنند که یکی از آنها زیر سئوال بردن خدمات مسئولان و نیروی انتظامی است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=105709
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما