پنجشنبه 1 خرداد 1393 - 21:29

حادثه مرگبار برای سه دختر دانشجوی دانشگاه آزاد یاسوج

صبح امروز در برخورد خودروی سواری سمند در بلوار استقلال شهر یاسوج سه دختر دانشجو مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ ابوالحسن ملکی  به تشریح حادثه پراخت و افزود که در پی بی احتیاطی راننده یک دستگاه خودروی در شهر یاسوج پس از اصابت به سه نفر دانشجوی دختر که در ایستگاه به انتظار اتوبوس نشسته بودند این حادثه مرگبار رقم خورد و دو تن از این مصدومان که غیر بومی و اهل استان فارس می باشند از سلامت نسبی برخوردار می باشند . ولی دانشجوی دختری به نام م.م که بومی استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد در این حادثه صدمه جدی دیده است  وی  از تلاش نیروهای اورژانس برای کمک به مصدومان حادثه خبر داد.

گفتنی است پس از انتقال دانشگاه یاسوج از ساختمان اسبق در بلهزار به ساختمان جدید  در جاده شیراز – یاسوج دانشجویان این دانشگاه با سختی های فراوان دست و پنجه نرم می کنند که باید این حادثه را به این مشکلات افزود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=105658
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    من معتقدم که اینگونه تصادفات را در صورتیکه جوانان مجرد کم سن وسال بوجود بیاورند تصادف عمد باید تلقی نمود وبرخورد جدی شود

  2. رمضانی گفت:

    پلیس ما متاسفانه فقط یادگرفته درجاه های که هیچ خطری کسی را تهدید نمی کنه مردمو جریمه کنه واز مسیرهای پرخطروراننده های بدون گواهینامه غافل مونده .چرا جلوی راننده های خطر آفرین ومخل نظم گرفته نمی شه.هرروزه شاهدهستیم توی خیابون ماشین هایی جریمه میشن که هیچ مشکلی ایجاد نمی کنند اما ماشینهایی که جون مردمو به خطر میندازن به راحتی تردد می کنند تاوقتیکه مشکلی پیش بیاد وگیر بیفتن.(نوش داروی بعد از مرگ سهراب)

  3. ناشناس گفت:

    آقای پلیسه محترم – شما ماشینی را که برای پول کشیدن از عابر بانک چند لحظه توقف می کند جریمه می کنید – اما چرا از ماشین هایی که توی خیابان ویراژ میروند و کارهای خطرساز می کنند چرا با آنها برخورد نمی کنید چند وقت پیش یه ماشین رو دیدم چند تا جوون داخلش بودن با حرکات نمایشی خطرناک توی خیابان می رفتند و به سوی عابرین ترقه پرتاب می کردند 10 بار زنگ زدم 110 شماره ماشین و مسیر حرکت را دائما به آنها اعلام می کردم اما پلیسی در کار نبود

  4. بویراحمد گفت:

    با سلام درتایید صحبتهای دوست عزیز که فرمودند برای راننده متخلفی که درخیابان اقدام به لایی کشیدن وپرتاب ترقه می نمود خبری از حضور پلیس نشد مشابه این جریان برای اینجانب درجاده گچساران اتفاق افتاد وبلافاصله به پلیس زنگ زدیم واقدامی نشد پس از طی مسافتی به حضور سه دستپاه خودروی پلیس در جاده که هرسه کنار جاده پارک شده بودند با کمی تحرک وحس وظیفه شناسی براحتی قادر بودند راننده خاطی را دستگیر کنند متاسفانه به شماره 197نیز بعدا تماس گرفتم ودریغ از پاسخ مسئولان پلیس تاکنون..بنظر میرسه پلیس به دلایل نامشخص یا قادر نمی باشد ویا نمی خواهد به تخلفات رانندگان و….رسیدگی نماید.نمونه بارزآن حضور پلیس بعداز دعواودرگیری درمیان مردم است که بارها همه به چشم خودشان دیده اند .راننده خودروی سمند عمدا اقدام به ترساندن دختران دانشجو نموده که قادربه کنترل ماشین نشده ودانشجویان بی گناه را تاسرحد مرگ تهدید ودچار آسیب جدی کرده است قتل عمد چیست ؟اگر یک مورد از این رانندگان خاطی تنبیه می شد قطعا وضعیت فرق خواهد کرد

  5. ناشناس گفت:

    کجاش مرگبار بود

  6. شاهد تصادف گفت:

    خودروی سمند با سرعت به سمت دانشجویان بی گناه حمله کرده و پس از تصادف و مجروح نمودن دانشجویان که دو نفر هم غیر بومی بودند اولیا جناب راننده در صدد تعویض راننده با شخص گواهینامه دار شدند که خوشبختانه کلک آنها برملا و با تهدید سه نفر دانشجوی سالم قصد داشتند این جنایت عمدی را به تصادف و بی توجهی راننده تبدیل کنند .

    • محمود گفت:

      با عرض سلام خدمت همه دوستان.
      انصاف در هر کار یا خبر یا موضوعی بسیار خوب هست.دوستان عزیز چرا موضوع بیخود بزرگ میکنید این تصادف با دانشجویان دانشگاه آزاد فقط یه تصادف عادی بوده که متاسفا به علت بی احتیاطی راننده ایجاده شده.دیگه صحیح نیست به خانواده توهین بشه که میخواستند راننده را تعویض کنند …. ..اتفاقا تا جایی که اطلاع حاصل کردیم خانواده راننده خیلی شناخته شده و اهل درک و شعور هستند و خیلی متاثر شدند.به هر حال آروزی سلامتی داریم برای این عزیزان 

  7. دانشگاه گفت:

    در زمانی که مسیولین محترم استانی به دنبال جذب حداکثر گردشگر و فعال سازی این اقتصاد نوین و پایدار در استان هستند و یکی از مواهب خدادادی آب و هوای خوب و وجود موسسات عالی در این استان که خود به تنهایی می تواند باعث جذب هزاران دانشجو که نقش آنها در اقتصاد استان غیر قابل انکار است باشند برخورد های نامناسب و حرکات نسنجیده و زشت این افراد که منجر به حوادث تلخ و آزاردهنده دانشجویان بومی و غیر بومی شده که این می تواند باعث انصراف تعدادی از دانشجویان از تحصیل در این استان  در سالهای بعد شود ( مثل حوادث تلخ گذشته) .تلاش برای جذب باید از تغییر رفتار شروع شود ، توجیه این اعمال زشت از انجام آن بدتر است ، که نزدیکان راننده از محسنات حضرت راننده ذکر و دنبال تغییر نظر دانشجویان بخصوص به شیوه بسیار زشت تهدید آنها بودند تا دانشجویان این حادثه که اگر خدای نکرده منجر به قتل شده بود قتل عمد محسوب بود را تصادف تلقی کنند. جامعه دانشگاهی خواستار اشد مجازات قانونی و جلوگیری از اعمال نفوذ و پارتی بازی در این زمینه می باشد.

  8. ناشناس گفت:

    اعتقاد من به عنوان یه دختر 21 ساله اینه که در یاسوج وضعیت رفتاری ،پوششی و فرهنگی به طور کامل تغییر کرده واز شکل سنتی به سمت غرب کشیده شده….اکثر دخترا به پوشش توجهی ندارن و پسرا هم رفتارای نامناسبی نشون میدن…بهتره به مساعل رفتاری و فرهنگی بیشتر رسیدگی بشه تا این مشکلات کمتر پیش بیاد…با این نوع رفتارا چنین حوادثی بعید نیست

    • ناشناس گفت:

      خانم ناشناس رو باد هوا حرف نزن.دانشجوهای دانشگاه آزاد بودن و همه چادری و متاهل.از راننده بدون گواهینامه دفاع نکنید که خیلی ها شاهد حرکات نمایشیش بودن.

  9. دانشجو گفت:

    آقای ناشناس که نوشتید کجا مرگبار بود . اگر خواهر خودت بود و الان در آی سی یو منتظر خبر ناگوار بودی همین را می نوشتی دونفر از آنها در وضعیت بسیار نامساعد به شیراز منتقل و یکی هم به علت شدت جراحت و احتمال ضربه مغزی در بیمارستان است حتما باید کسی از بین رود تا شما مرگبار تلقی فرمایید این حادثه عمد و معلوم نیست در صورت زنده ماندن مصدومان تا آخر عمر زندگی درستی را داشته باشند. به خاطر چه و به چه قیمتی؟ چون آقای راننده هوس کرده بود دانشجویان را بترساند،؟ چون کشتن دیگران برای عده ای از خدا بی خبر تفریح است؟ چون ماشین بیمه دارد و جان مردم بی ارزش است؟ چون راننده در سیستم انتظامی و رسیدگی کننده پارتی دارد؟ به کدام علت می توان این حرکت وحشیانه که دختر مردم ، خواهر و بچه های این ملت باید چندین متر در خون غلطان و جلوی سمند راننده ای بی گواهینامه آنهم نه سهوا که عمدی روی زمین کشیده شود که حتی مادرش در بیمارستان قادر به شناخت آن نباشد.مطالبی را که می خوانید داستان نیست به خدا عین واقعیتی است که خودم شاهد بودم… خدایا مارا عاقبت به خیر نماید ، ما که به فرزندانمان آموخته ایم تنها داراییمان پولمان است ، کاش دارایی دیگری غیر پول برای فرزندانمان به ارث می گذاشتیم که هر که تنها داراییش پول است خیلی فقیر است.

    • شهیدی گفت:

      بنده خودم شاهد ماجرا بودم.
      راننده برای بار دوم بود که اون مسیر رو رد میشد. و کاملا مشخص بود که جهت ترساندن دختران به سمت اونا حرکت کرد.
      امیدوارم حقی پایمال نشه.

  10. پسر 21 ساله گفت:

    اتفاقا دانشجویانی که توسط سمند مورد حمله قرار گرفته همه محجبه و حداقل همه چادری بودند ، ما با فاصله چند لحظه ای پشت سر سمند بودیم حرکات خطر آفرین و مارپیچ داشت ، حال فرض بر این که دختری حجابش کم باشد باید توسط ماشینها و آقایان مورد حمله قرار گیرد؟ 

  11. جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد گفت:

    با عرض سلام خدمت همشهریان عزیز یه یک فقره تصادف در شهر یاسوج به علت بی احتیاطی راننده با دانشجویان دانشگاه آزاد رخ داد که سه نفر از آنها مصدوم شدند که خوشبختانه دو نفر از آنها از بیمارستان مرخص شدند و نفر سوم هم خوشبختانه رو به بهبود هست.که متاسفا خبرهای کذب در سطح شهر پخش شده که دو نفر جان باختند و کلی حرف و توهین دیگه که اصلا صحیح نیستند.با آرزوی بهبودی و سلامت این عزیزان

  12. زهرا گفت:

    آقای محمود که میفرمایید به خانواده توهین شده که راننده را عوض کرده اند،لازمه خدمتتون عرض کنم که خواهر من  یکی از مصدومان حادثه است و  لحظاتی رو که خواهر من داخل آی سی یو با مرگ دست و پنجه نرم میکرد ،خانواده ی همین راننده به کمک جناب …….. بزرگوار راننده رو عوض کردن. و البته دستشون رو شد.

  13. زهرا گفت:

    مسئول محترم سایت از شما انتظار نداشتم. نباید اسم جناب سرهنگ رو حذف میکردی تا همه میفهمیدن بعضی والیها چه ظلمها که به رعیتهاشون نکردن.

  14. بهزاد گفت:

    باسلام.دختریاسوجی هم طایفه ماست رفتم ملاقات روز اول حالش وخیم بود ولی خداراشکر بهتره.لازم به ذکر است این خانوم بسیار محجبه وباشخصیت قبلا هم تصادفی داشت حال اگه خدای نکرده اتفاق بدتری رخ میداد اون جوان ناشی چه جوابی برای فرزندوخانواده وی داشت؟

    • زهرا گفت:

      حق با شماست آقا بهزاد. ممنون از لطفتون.ایشالا اچنین اتفاقایی واسه هیشکی پیش نیاد.از جوونا هم خواهش میکنم احتیاطشونو بالا ببرن و سرعتشونو پایین تر

دیدگاه شما