چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 - 20:36

استخدام های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد صدای ائمه جمعه را درآورد + پاسخ کمیته امداد

گروه اجتماعی – سال گذشته کمیته امدام امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام به جذب نیرو از طریق آگهی در سطح استان نمود.

به گزارش بویرنیوز، در پی این اقدام امسال برخی از امامان جمعه استان نسبت به این استخدام ها واکنش نشان داده و در این باب تذکراتی را به مسئولین این سازمان دادند و شائبه دخل و تصرف در این استخدام ها را مطرح کردند.

در همین حال کمیته امداد به این ادعاها واکنش نشان داد که در زیر می آید:

مسئول روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، هرگونه دخل و تصرفی در استخدام‌های سال گذشته این استان را رد کرد.

به گزارش بویرنیوز، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد، اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان جوابیه‌ای در پاسخ به سخنان ائمه جمعه شهرستان‌های باشت و لنده در خصوص استخدام نیروهایی که در سال 92 توسط کمیته امداد در سراسر استان استخدام شده‌اند صادر کرد.

در بخشی از این جوابیه آمده است؛ ائمه جمعه مطالبی از تریبون نماز جمعه این دو شهرستان ایراد فرمودند که این نهاد مردمی بنا بر حس مسئولیت و دغدغه‌ها و پیگیری‌هایی که برای اشتغال به کار جوانان این مرز و بوم دارند، کمال تشکر و قدردانی را به عمل می‌آورد.

در قسمتی از این جوابیه آمده است: به اطلاع می‌رساند که کمیته امداد امام خمینی(ره) نهادی است مزین به نام مبارک حضرت امام خمینی(ره) و سرپرست این نهاد و شورای مرکزی زیر نظر مقام معظم رهبری می‌باشد و آزمون استخدامی این نهاد بر اساس دستورالعمل جذب و استخدام جامعی که از طریق دفتر مرکزی این نهاد در سراسر کشور به صورت متحدالشکل برگزار شده و در سال گذشته این نهاد اقدام به درج آگهی استخدامی حسب دستورالعمل مذکور نموده است.

در بخش دیگری از این جوابیه آمده است که آزمون استخدامی از تمامی ثبت‌نام شدگان واجد شرایط با حضور نمایندگان برگزاری آزمون دفتر مرکزی کمیته امداد به صورت مستقیم و بلافصل و نماینده استانداری استان اقدام به برگزاری آزمون مذکور در استان با سراسر کشور کردند که براساس دستورالعمل مذکور شرایط  بومی بودن بومی استانی می‌باشد نه شهرستانی یا منطقه‌ای و افرادی که امتیاز لازم در آزمون کتبی را اخذ کرده بودند در مرحله دوم به مصاحبه حضوری و گزینش دعوت و این امر نیز از طریق دفتر مرکزی انجام شد.

در این جوابیه آمده است که با رعایت تمامی پارامترها از جمله سوابق تجربی خدمت در کمیته امداد با اعلام رضایت از عملکرد قبلی، تحت حمایت بودن، بومی و غیربومی بودن، مدرک تحصیلی مرتبط، خانواده معظم شهداء، جانبازان و آزادگان، سابقه رزمندگی، در آزمون مذکور لحاظ گردیده است که نهایتاً در سراسر استان شرکت کنندگانی که امتیازات بیشتری در آزمون‌های مذکور کسب کردند اشتغال به کار آنان توسط دفتر مرکزی این نهاد اعلام گردید و کمیته امداد استان هیچ گونه دخل و تصرفی در استخدام مذکور ندارد.

در انتهای این جوابیه آمده است با توجه به اینکه ما معتقدیم شایسته سالاری و حقوق حقه هر انسانی متعلق به خودش است نه در استان ما بلکه در جامعه اسلامی شایسته است براساس حق و عدالت رفتار شود تا خدای ناکرده مدیون هیچ فرد و یا خانواده‌ای در دنیا و آخرت نباشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=104454
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بی پرده گفت:

    بله دخل و تصرفی از طرف کمیته امداد نبوده ؟!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
    ولی کجای دنیا امتیاز به غیر بومی می دهند تا در منطقه ای که مردم خودش حاضر به همکاری هستند کار کند؟؟؟؟؟؟!!!!!!
    کجا دیدید که لیسانس به فوق لیسانس ترجیح داده شود ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
    کجا دیدید نیروی با سابقه کاری بیشتر از 8 سال نتواند ادامه کار دهد و فرد تازه وارد …..؟؟؟؟؟!!!!!!
    بررسی کنید ببینید قبول شدگان وابستگان چه کسانی هستند !!!!!

  2. بی پرده گفت:

    فراموش شد بگم کسی میگه دوغ من ترشه ؟!!!

  3. شهرساز 92 گفت:

    به جرات می توانم بگویم کسی که حق کسی را در این استخدام ها زیر پا بگدارد خداوند در همین دنیا بی پاسخ نمی گدارد وخداوند جای حق نشسته پس نگدارید که حق زن وبچه کسی پایمال شود وای به حال کسی که حق الناس را نادیده بگیرد

  4. آگاه گفت:

    بازخوب کمیته باآگهی پارتی بازی میکنه،بهزیستی که بدون آگهی وآزمون نیروچذب میکنه

    • آگاه گفت:

      اگه کمیته امداد جای پارتی بازی نیست که اگر انطور بود باید خروجی آزمون کسان دیگه ای بودند در کمیته امداد آرمانهای امام ورهبری معظم حاکم است وپارتی بازی در این نهاد مثل تیشه به ریشه زدن است

  5. ناشناس گفت:

    آزمون کمیته امدادبر اساس آیین نامه استخدامی برگزار شده و امتیازات داده شده بر اساس این آیین نامه بوده،منتهی صحت امتیازات مورد نقد می باشد که باید بررسی شود.

  6. ناشناس گفت:

    خدا جای حق نشسته،مطمئن باشید حق زن وبچه ای که پایمال شده به هر طریق ممکن گرفته می شود. یا حق

  7. محمد قلی گفت:

    اینطور که شما میگویید هیچ گرمسیری حق خدمت در سردسیر را ندارد از این تفکرات منجمد خارج شوید از ائمه جمعه بعید است اختشاش درست کنند .بجای راهنمایی مردم به این عمل بومی وغیر بومی میزنند

  8. انصاف(گرمسیری) گفت:

    متاسفانه امامان جمعه شهرستانهای بی شهر ،معترض به یک نفر نیروی ساکن دهدشت هستند که در لنده قبول شد و نفر دیگری که ساکن بویر احمد است در باشت قبول شد. متاسفم برای این صحبتهایی که بیان شد مگر بخش اعظمی از مردم لنده در دهدشت مشغول نیستند و مگر دیگر کارمندی در باشت هست که در یاسوج پست نداشته باشد! اگر قرار بر این است امامان جمعه دهدشت و یاسوج دست بکار شوند و کلیه نیروهای باشتی(که همه در یاسوج مدیر هستند) و لنده ای را از دهدشت و یاسوج به خاطر غیر بومی بودن اخراج نمایند. این کارهای … از شماها که نماینده دین هستند بعید است

  9. بيكس گفت:

    من يكي از كساني هستم در ازمون شركت كردم به هر چيزي ميخواين قسم ميخورم در اين ازمون پارتي بازشده است تهران رفتم گفتن استان استان رفتم گفتن تهران يا خدا

    • بیطرف گفت:

      ضمن عرض سلام خدمت آقای بیکس بنده دوستن برگزیده را میشناسماتفاقا برگزیدگان از خانواده های پاک و مومن هستند ککه فقط با توکل به خدا و اعتماد به نهاد مقدس کمیته مزین به نام امام عزیزوتواناییهای خود آمده اند وبه تاثیر نان حرام در سرنوشت کاملا اگاهند

  10. حسن گفت:

    ازمون کاملا طبق دستور العمل جذب مرکز انجام گرفته*برای کسی که 8سال با امداد همکاری نموده امتیاز لحاظ گردیده و هر امدادگر نه تنها در استان خودش بلکه در هر جای دیگر قابلیت کار کردن دارد.

  11. شلالدان گفت:

    امام جمعه خودش غیر بومی است صحبت از بومی و غیر بومی می کند استان ما یکپارچه بوده و برای خدمت مرز و حوزه جغرافیایی وجود ندارد.

  12. بوستان گفت:

    ای مسئولین محترم از زبان مردم شریف باشت صحبت نفرماییدو مردم شریف باشت را در مقابل دیگر هم استانی های خودمان قرار ندهید و مانع پشرفت شهر واستان نگردید و سنتهای گذشته منسوخ را تازه نکنید.

  13. آرش گفت:

    مو قع تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی امداد مدیر کل منابع استانداری طبق دستور العمل خودشان نیروهای امداد را از لیست خارج کردند اما مدیر کل منابع انسانی وقت به دلیل هم منطقه ای بودن آن با حوزه باشت می خواهد با پیگیری حق را به اهلش بدهد.

  14. ؟ گفت:

    استخدام های کمیته ظابطه مند نیست من خودم شاهد بودم ………..

  15. ناشناس گفت:

    سلام برهمگی.ضمن ابرازاحترام، عرض کنم این صحیح نیست که فردشرکت کننده درآزمونی علمی یا استخدامی اگرنمره لازم راکسب نکرد درستی آزمون رامورد تردید قراردهد.

  16. دلسوز گفت:

    باسلام خدمت همه بنظر من همه با تمکین به قانون زمینه حضور قوی منتخبین برای حضور در عرصه خدمت به محرومین را فراهم کنیم من به سلامت آزمون در کمیته امداد مطمئنم چون یکی از اقوام ما با وجود نفوذ زیاد در کمیته امداد قبول نشده

  17. همشهری یاسوجی گفت:

    قسم میخورم همشون با پارتی بازی بکار گرفته میشن

  18. ناشناس گفت:

    برا چی حرف الکی میزنید ؟ تاکنون وجود نداشته کسی با آزمون وارد کمیته امداد بشه

  19. ناشناس گفت:

    کمیته امداد شده خانه دوم خانواده دفتری وشاهدی

دیدگاه شما