چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 - 20:25

وجود خفاش شب در استان فارس!

خداییان بیان کرد: متأسفانه فضای مجازی زمینه گسترش و دامن زدن به چنین شایعاتی را فراهم کرده است که لازم است کاربران فضای مجازی فرهنگ استفاده از این فضا را بیاموزند و از انتشار و گسترش چنین شایعاتی پرهیز کنند.

رییس کل دادگستری استان فارس شایعات اخیر ایجاد شده به ویژه در فضای مجازی مبنی بر جنایت توسط خفاش شب در این استان را یادآور شد و گفت: با عوامل ایجاد کننده شایعات کذب در فضای مجازی که باعث برهم خوردن امنیت روانی جامعه می شود، برخورد قضایی می کنیم.

به گزارش دریافتی چهارشنبه ایرنا، ذبیح الله خداییان افزود: اخبار منتشر شده در فضای مجازی در باره خفاش شب کذب است و به هیچ وجه صحت ندارد.

وی ادامه داد: دستورات لازم برای برخورد با عوامل ایجاد کننده چنین شایعاتی از طرف دستگاه قضایی صادر شده است.

خداییان بیان کرد: متأسفانه فضای مجازی زمینه گسترش و دامن زدن به چنین شایعاتی را فراهم کرده است که لازم است کاربران فضای مجازی فرهنگ استفاده از این فضا را بیاموزند و از انتشار و گسترش چنین شایعاتی پرهیز کنند.

رییس کل دادگستری استان فارس افزود: در روزهای ابتدایی شکل گیری این شایعه عدم صحت و کذب بودن آن از طرف مسوولان انتظامی استان هرمزگان اعلام شد و به صراحت تأکید می شود این خبر در استان فارس نیز کذب است قطعاً با عوامل شکل دهنده آن برخورد قانونی خواهد شد.

اخیرا مطالبی در باره فعالیت گروهی از افراد که زنان و دختران را می ربایند و با دوختن چشم و دهان آنان را مورد آزار قرار می دهند و ادعا شده این افراد در شهرستان های لارستان و جهرم و مناطق جنوبی فارس فعالیت دارند منتشر شده است.

این شایعه با عنوان فعالیت خفاش شب، پیشتر در هرمزگان رواج داشت که مقامات مربوط آن را رد کردند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=104450
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مارال گفت:

    از این جور آدما همه جای ایران هست…

  2. ارميتا گفت:

    به دختران چند ساله حمله ميكنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. آيدا گفت:

    اين يك شايعه است!!!!!!!!!!!!!

  4. fatima گفت:

    ما که از خدامونه که دروغ باشه.ولی از قدیم گفتن تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیز ها. در هرحال چه راست چه دروغ تورو خدا خیلی مواضب باشید.حتی به تاکسی های زرد رنگ هم اعتماد نکنید فقط اتوبوس.زیاد تنها بیرون نرید.

  5. سعید گفت:

    شایعه باشه یا راست احتیاط شرط اول هست

  6. ناشناس گفت:

    سلام یکی میگه راسته یکی میگه روغ من تو اینترنت دیدم میگه راسته بد دوباره ینویس  دروغه بخدا من خیلی میترسم تو رو خدا اگه راست بگید تا نرم بیرون مشکلی برام پیش بیا من الن یک ماه رنگ بیرونو ندیدم از تمام کلاسام زده شدم لطفا جواب بدید.

دیدگاه شما