سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 - 16:14

کنایه نماینده کهگیلویه به راستگو بودن دولت روحانی

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه بسیاری از مسئولان با بیانات و نامگذاری های راهگشای رهبری به صورت کلیشه ای برخورد می کنند، گفت: این روال جفا در حق ملت است و مسئولان نظام نباید در قبال نقشه راه رهبری مسیر غلط گذشته را پیشه کنند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سیدعلی محمد بزرگواری در نشست علنی امروز (دوشنبه 22 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود،  با تبریک ولادت حضرت علی(ع)، گفت: از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که زمینه‌ای را فراهم کردند تا رهبر عزیز انقلاب در نمایشگاه هوافضای سپاه با صلابت هر چه تمام‌تر عزت و قدرت ملت ایران را به دنیای سلطه اعلام کند با تمام وجود تشکر می کنم.

نماینده مردم کهکیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هر کجا فتنه و فتنه‌گر باشد سپاه حاضر است تا فتنه را محو و فتنه گر را نابود کند، افزود: ما بسیجیان به عنوان سربازان پا به رکاب سپاه آماده ایم.

این نماینده مردم در مجلس نهم خطاب به نمایندگان گفت: حرف خدا و اولیای خدا چون بر اساس فطرت انسان‌هاست قابل قبول و تأثیرگذاربوده و شاهد بودیم که چطور کلمات امام و بنیانگذار جمهوری اسلامی در قالب فلسفی و عرفانی و با لهجه ساده و مردمی بیان می شد به حدی تأثیرگذار بود که انقلاب اسلامی را با همه عظمتش به وجود آورد و حفظ نمود.

وی گفت: بعد از رحلت امام، خلف صالحش مقام معظم رهبری بر اساس فطرت و خاستگاه ذاتی ملت ایران و داشته ها و ظرفیت های اسلامی هر ساله بیانات و نامگذاری هایی دارند که اگر مسئولان امر به خوبی می شنیدند و عمل می کردند الان ما به سند چشم انداز 20 ساله خیلی نزدیک تر بودیم.

بزرگواری با بیان اینکه بسیاری از مسئولان ما با بیانات و نامگذاری های راهگشای رهبری به صورت کلیشه ای برخورد و به برگزاری نشست ها و سمینارها اکتفا کرده اند تصریح کرد: اکنون که اقتصاد مقاومتی مطرح شده  و در سال اقتصاد و فرهنگ هستیم، مشاهده می شود  باز هم مسئولان دولتی، مجلسی و قضایی بنا دارند همان راه غلط گذشته را در رابطه با نقشه راه رهبری بپیمایند که این جفا و ظلم بزرگی نسبت به ملت ایران است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس افزود : آیا این همه تعطیلات که در مملکت ما وجود دارد با اقتصاد مقاومتی توسعه و پیشرفت در قالب استانداردهای جهانی سازگار است اگر ما واقعیتها را به مردم نگوییم خود مردم شاهد و ناظرند که از 20 اسفند تا 20 فروردین ماه هر ساله بسیاری از ادارات و دستگاه ها تعطیل اند با این همه تعطیلی و تعطیلات دیگری که به مناسبت های مختلف داریم و باتوجه به پنجشنبه ها و جمعه و بین التعطیلینی که به وجود می آوریم چگونه می خواهیم اقتصاد مقاومتی را اجرا کنیم.

بزرگواری با بیان اینکه یکی از ظرفیت های اصلی ما نیرو و توان کار است که عملا در این همه تعطیلات به هدر می رود افزود: باید مجلس در جایگاه قانونگذاری در این رابطه چاره اندیشی کند و راهکار قانونی ارائه دهد.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: نابسامانی های اجتماعی مانند طلاق، قاچاق مواد مخدر و خودکشی ها اکثرا ریشه در فقر و بیکاری دارند و هزاران پسر و دختر تحصیلکرده که در اثر بیکاری دچار افسردگی و خانه نشین شده اند آیا این روال با اقتصاد مقاومتی و شعار تدبیر و امید دولت سازگاری دارد.

وی با تأکید براینکه دولت باید به جای توزیع سبد کالا و حاشیه ها بیشتر به فکر اشتغال جوانان باشد گفت: به عنوان نماینده ملت ایران به دولت راستگویان، دولت تدبیر و امید عرض می کنم شما که مردم را محرم خود می دانید و راستگویان نام گرفته اید بگویید از 4.2 میلیارد دلار چقدر وارد ایران شده است پاسخ این سؤال را بدهید تا وقتی به حوزه انتخابیه می رویم تبلیغ شما را بکنیم، چرا این واقعیات را به مردم نمی گویید؟

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی  با یادآوری اینکه ملت شریف ایران می گویند انقلاب کردیم تا شاهزادگان و اشراف زادگان مرفه بی درد را بیرون کنیم و مستضعفان و شایستگان برای خدمت به مردم جای آنها را پر کنند تصریح کرد: مردم می گویند شاهدیم که آقازاده ها جای شاهزادگان را گرفته اند با این تفاوت که آن شاهزادگان و اشراف زادگان مرفه بی درد نه به نام دین تخلف می کردند و نه از رانت مذهب استفاده می کردند اما این آقازاده ها که در گلوگاه های اقتصادی و فرهنگی ما چیره گشته اند هم به نام دین سوء استفاده می کنند و هم از رانت مذهب استفاده می کنند جوابگوی این ملت شهید پرور و جوابگوی زاغه نشین ها و حاشیه نشین ها چه کسی باید باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=104300
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حقگو گفت:

    درود برسید حقگو اقای ای کاش بجای خادمی فرد شایسته ای استاندار میشد چون ….

  2. شب گفت:

    یکی دقیق بگه تاریخ انتخابات بعدی مجلس کی یه؟ ایخوم بوینم چندی دیه مونده که ای بویر هی با ای گپل حرصمو بده ؟؟  🙂

  3. علی گفت:

    برو این چند روز ته ماندهای نیروهای ادبار خودت را جای قالب کن تو را چه به سیاست مرد چماق بدست

  4. هم استانی گفت:

    برای مردم کهگیلویه متاسفم کا ایشون نمایندشونه

  5. شروند گفت:

    اقایون شرمند خود باید باشید ونمایند قبلی که 20 سال مرد را به بازی گرفته بود حتی یک بار نتواست حرف بزند پوشت تریبون مجلس و به چماغ وغیرت و جرت نمایند افتخار میکنیم که از حق مردم کهگلویه دفاع کرد در طی یک دور سه شهرستان به حوزطه نمایندگی خود اضافه کرد درور

دیدگاه شما