سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 - 23:51

آتش سوزی بزرگ قزوین بدون کشته/ اعلام آماده باش به استان های همجوار

معاون امور عمرانی استاندارقزوین اعلام کرد: تاکنون از آتش سوزی مهیب قزوین تلفاتی گزارش نشده است و آتش تا ۲ ساعت دیگر مهار خواهد شد.

منوچهر حبیبی معاون امور عمرانی استاندار قزوین در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد: تاکنون از آتش سوزی مهیب قزوین هیچ تلفات جانی گزارش نشده است و آتش نشانان توانستند آتش را کنترل کنند و مهار آن تا دو ساعت ادامه خواهد شد.

وی ادامه داد: ایستگاههای آتش نشانی الوند، محمدیه، محمودآباد و اقبالیه برای مهار آتش در صحنه حادثه حضور دارند و به استانهای همجوار نیز اعلام آماده باش شده است.

وی تاکید کرد: علاوه بر حضور دستگاه‌های امدادی از جمله اورژانس، هلال احمر، نیروهای نظامی و انتظامی، شرکت‌های گاز، آب و برق نیز در صحنه حاضر هستند و تمهیدات لازم نیز اندیشیده شده است.

براثر آتش‌سوزی در انبار «روغن خودرو» در غرب قزوین، ابری از دود، شهر را فراگرفته؛ دودی که یک آتش نشان را بر اثر استنشاق راهی بیمارستان کرده است.

این آتش‌سوزی که از ساعت ۱۷ عصر امروز در محدوده خیابان شیشه چی قزوین رخ داده موجب شده تا دود شدیدی شهر را فراگیرد. خیابان‌های منتهی به محل آتش‌سوزی هم تا شعاع دو کیلومتری بسته است و امکان حضور خبرنگار وجود ندارد.

در حال حاضر برخی شایعات حاکی از زخمی شدن ۵۰ نفر است که بهتویی رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا این خبر را تکذیب کرد و افزود: یک دستگاه اتوبوس آمبولانسی در نزدیکی محل حاضر شده تا در صورت بروز مصدومیت اقدامات لازم را انجام دهد.

طبق گزارش‌ها در زمان حادثه فقط نگهبان انبار در محل حضور داشته است.

آتش سوزی بدون کشته

فرماندار قزوین گفت: آتش سوزی انبار روغن خودرو در قزوین هیچ کشته ای نداشته و اخبار برخی رسانه ها مربوط به کشته و زخمی شدن 50 تن در این حادثه اشتباه بوده و به هیچ وجه صحت ندارد.

ˈسعید میربهاˈ سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تنها یک آتش نشان بر اثر استنشاق گاز به مراکز درمانی اعزام شده و با تلاش نیروهای آتش نشانی از سرایت این شعله ها به اماکن مجاور محل حادثه و همچنین انبار چوب که در مجاورت محل حادثه قرار دارد پیشگیری شده است.

وی با بیان اینکه این آتش سوزی هنوز مهار نشده است، اظهارکرد: تمامی عوامل آتش نشانی قزوین و شهرهای اطراف برای اطفای حریق بسیج شده اند.

فرماندار قزوین یادآور شد: هنوز علت وقوع این حادثه مشخص نشده است.

یک انبار روغن خودرو در بلوار اسدآبادی، خیابان شیشه چی واقع در جنوب غربی شهر قزوین عصر سه شنبه طعمه حریق شد و شدت آتش سوزی به حدی بود که دود و شعله های آتش در بسیاری از مناطق شهر قزوین قابل مشاهده بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=103559
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما