جمعه 12 اردیبهشت 1393 - 11:59

قهرمان شمشیربازی ایران در سیستان و بلوچستان ربوده شد

سه جوان تهرانی که با وسیله نقلیه شخصی از بندر چابهار عازم شهرستان زاهدان بودند در حوالی شهرستان خاش در جنوب سیستان و بلوچستان مورد حمله اشرار مسلح قرار گرفتند که در این حادثه تروریستی حامد صداقتی قهرمان شمشیر بازی ایران ربوده شد و یک نفر از سرنشینان این خودرو بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار مهر از زاهدان، رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با تایید این خبر در گفتگو با مهر اظهار داشت: مقارن ساعت 19/30 دقیقه شامگاه چهارشنبه در محور ایرانشهر-خاش یک خودروی پژو پارس مورد حمله اشرار مسلح قرار گرفت که بر اثر این حمله یک جوان تهرانی جان خود را از دست داد و دو سرنشین دیگر این خودرو از جمله حامد صداقتی قهرمان شمشیر بازی ایران به گروگان گرفته شد.

سرهنگ محسن عطار بیان داشت: متاسفانه این حمله شرارت آمیز منجر به فوت یک جوان 29 ساله شد و از سرنوشت دو سرنشین دیگر این خودرو اطلاعی در دست نیست.

وی ابراز داشت: بررسی صحنه جرم حاکی از شرارت افرادی ناشناس به قصد گروگان گیری دارد و لذا کارآگاهان انتظامی تحقیقات گسترده ای را به منظور ردیابی و اطلاع از سرنوشت دو سرنشین دیگر این خودرو آغاز کرده اند.

وی بیان جزئیات این حادثه را منوط به تحقیقات بیشتر توسط نیروهای انتظامی و امنیتی عنوان کرد.

محمد علی غفاری، حامد صداقتی و مهدی حسینی سه سرنشین این خودرو که از تهران به بندر چابهار سفر کرده بودند در 60 کیلومتری شهرستان خاش خودروی آنها مورد اصابت بیش از 5 گلوله از ناحیه در و لاستیک جلو قرار کرفت که متاسفانه محمد علی غفاری جوان 29 ساله تهرانی به دلیل اصابت گلوله به ناحیه سر و پا در این حادثه جان خود را از دست داد.

حامد صداقتی قهرمان شمشیر بازی ایران در اسلحه اپه و همچنین مهدی حسینی یکی از وکلای شاغل در استان تهران دو سرنشین دیگر این خودرو از شامگاه چهارشنبه توسط اشرار مسلح به گروگان گرفته شده و تا کنون اطلاعی از سرنوشت آنها در دست نیست.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=102577
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما