سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 - 2:32

مسدود کردن جاده ارتباطی دهدشت در پی کشته شدن عابر پیاده

در پی حادثه کشته شدن عابر پیاده در برخورد با خودرو پراید، مردم روستای نهضت آباد کهگیلویه (واقع در ۱۰ کیلومتری دهدشت) جاده ارتباطی دهدشت به بهبهان را مسدود کردند.

به گزارش سایت استان، عصر روز دوشنبه در این مسیر تصادف خودر پراید منجر به فوت عابر پیاده که از اهالی این روستا بود شد و مردم با مسدود کردن جاده تقاضای نصب سرعت گیر در این منطقه را کردند.

بنا به این گزارش، ساعاتی پس از این اتفاق سرهنگ دیماز فرمانده انتظامی کهگیلویه در بین معترضان حاضر شد و قول داد در اسرع وقت تقاضای آنها مبنی بر نصب سرعت گیر عملیاتی شود.

این جاده پس از حدود یکساعت بازگشایی شد.

این بخش از مسیر ارتباطی تا کنون جان بسیاری از افراد را گرفته است و سال گذشته نیز در همین نقطه تصادفی دیگر به وقوع پیوست که همسر این مرحوم نیز در آن سانحه جان خود را از دست داده بود.

با توجه به این حوادث که اغلب آن ناشی از برخورد خودرو با عابران پیاده این روستا است، نصب سرعت گیر و احداث پل عابر پیاده در این نقطه ضروری به نظر می رسد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=102322
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. روستاییان معترض گفت:

    کشته ها باید به حد نصاب ده نفر برسند تا آنوقت مسئولین فکری کنند.! تاکنون 5 نفر از اهالی روستا در این سه راهی مرگ نهضت آباد- دم تنگ صولک – دهدشت جاتشان را از دست داده اند.

  2. 123 گفت:

    سانحه را اصلاح كنيد

  3. بنده خدا گفت:

    بویرتو که سوادنداری بیشترجملات مردم روحذف میکنی سانحه اینجوری نوشته میشه نه با ص صابون

  4. ناشناس گفت:

    به لحاظ فنی نصب دست انداز راه درستی نیست. توی کجای دنیا وسط جاده ارتباطی دوتا شهر دست انداز درست می کنن. بایستی فکری اساسی کرد. به هر حال هر کاری ره های استاندارد و علمیی داره که عدم توجه به اون ها می تونه تبعات زیادی داشته باشه.

  5. حسن گفت:

    لطف کنید در خصوص صحت خبر کمی تحقیق کنید چرا که همسر این مرحوم ده سال پیش از بین رفته نه سال گذشته به عرض شما برسانم این تصادف اصلا خارج از منطقه مسکونی بوده در کل فرهنگ رانندگی باید اصلاح بشه چرا که اگر اصول و قواعد و قوانین راهنمایی ورانندگی رعایت بشه نیاز به احداث دیوار (سرعت گیر ) نیست. نکته مهمتر عابر پیاده هم وظایفی دارد که موظف به رعایت انهاست(مجددا بحث فرهنگ سازی)

دیدگاه شما