دوشنبه 30 مرداد 1391 - 12:41

تقاضای هاشمی‌رفسنجانی از میرحسین موسوی برای حضور در نماز جمعه

بویرنیوز:

علیرضا بهشتی در پاسخ به این سوال که آیا حضور موسوی در نماز جمعه با هماهنگی هاشمی بود؟ گفت: بله با هماهنگی آقای هاشمی این اتفاق رخ داد. هاشمی خواسته بود موسوی و کروبی در نماز جمعه باشند هرچند موسوی بسیار شک داشت.

خبرگزاری فارس: تقاضای هاشمی‌رفسنجانی از میرحسین موسوی برای حضور در نماز جمعه

* احمد توکلی در نامه سرگشاده‌ای خطاب به مهدی کروبی نوشت: «به بلیه منتظری گرفتار آمده‌اید. شما در این صحنه در حال فرو رفتن به چاه ویلی هستید که فقط لطف الهی و بازگشت به مبانی رفتاری گذشته‏تان می‏تواند شما را از آن نجات بخشد.»

* روزنامه اعتماد: «دو ماهی که ایران از خرداد ماه پشت سر گذاشت بیش از 20 سالی که میرحسین موسوی سکوت کرده بود، خبر داشت.» و در ادامه در گفتگو با علیرضا بهشتی مشاور میرحسین موسوی، علت اعلام رسمی پیروزی مهندس موسوی توسط وی در روز رای گیری در میان خبرنگاران را این چنین اعلام کرد: «ما آماری داشتیم و همچنین تماس هایی که خبر از پیروزی موسوی در انتخابات می‌دادند و بر همین اساس میرحسین موسوی خبر پیروزی خود را اعلام کرد». بهشتی در پاسخ به اینکه “حضور مهندس موسوی در نماز جمعه چطور رخ داد؟ آیا این اتفاق با هماهنگی هاشمی بود؟”، تأکید کرد: «بله با هماهنگی آقای هاشمی این اتفاق رخ داد. آقای هاشمی خواسته بودند آقای موسوی و آقای کروبی در نماز جمعه حضور یابند و چنین شد. البته آقای موسوی بسیار شک داشتند برای حضور در نماز جمعه.»

* جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه‌ی قم که پیشتر طی 2 بیانیه به افشای عوامل فتنه در فم پرداخته بودند، در بیانیه شماره‌ی 3، با اشاره به اظهارات موهن اخیر یوسف صانعی تأکید کردند که وی عدالت ندارد. در بخشی از این بیانیه آمده است: «ایشان به یمن بودجه های دولتی در دولت اصلاحات به عنوان مرجع تقلید معرفی گردید و با هزینه های بیت المال، رساله های ایشان منتشر شد و در تیراژ بسیار بالا در برخی نهادها بویژه وزارت آموزش وپرورش توزیع گردید تا بتوانند به اصطلاح مرجع تقلیدی همفکر و همنوا با آن جریان داشته باشند. ایشان نیز که مدیون این جریان بود، در سال‌های دولت اصلاحات و بعد از آن به‌ویژه در فتنه‌ی اخیر نقش مهمی را در حمایت از جریان فتنه ایفا نمود و تلاش کرد با بیانیه‌های خود و فتاوای خلاف شرع و عقل، به رفتارهای ضد دینی و ضد قانونی سران و عوامل فتنه، جنبه‌ی شرعی داده و به‌اصطلاح از پایگاه دین، به تحریک مردم بپردازد و دِین خود را به سران فتنه ادا نماید … ارتباط ایشان با عوامل فتنه در قم و باند ضیاء مرتضوی هنوز ادامه دارد و رفتارهای خلاف ایشان باعث خشم ملت انقلابی گردیده است که به ایشان توصیه می‌نماییم که ضمن توبه در پیشگاه خداوند بزرگ از رئیس‌جمهور و ملت انقلابی، عذر خواهی نموده وگرنه موجب خشم ملت خواهد شد.»

منبع: کتاب روزشمار 8 ماه نبرد مقدس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=10170
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما