پنجشنبه 4 اردیبهشت 1393 - 14:15

سه کاندیدای هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد

معاون امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مجمع انتخابات هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با حضور سه کاندیدا خبر داد.

خبرگزاری فارس: برگزاری مجمع انتخابات هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با حضور 3 کاندیدا

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، احمد حکمتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران به برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: انتخابات در روز یکشنبه هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با آقای کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، و نامه‌های ارسالی به شماره 929/261 به تاریخ 26 فروردین امسال و همچنین نامه شماره 8/6222/261 مورخ یکم مردادماه سال 92 از طرف فدراسیون فوتبال و هماهنگی به عمل آمده با اداره‌کل اطلاعات و حراست تربیت‌بدنی و نظر مساعد مدیرکل ورزش و جوانان، مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سه کاندیدا برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این انتخابات آقایان پرویز موسوی، خداداد افشاریان و سعادت رودشتیان به عنوان کاندیدا حضور دارند.

حکمتی تصریح کرد: از همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات انتظار می‌رود نهایت همکاری را برای هر چه بهتر برگزار شدن این انتخابات داشته باشند.

وی از زحمات کرامت‌الله موسوی، دبیر هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل زحمات بی‌شائبه در امر برگزاری این انتخابات و تسهیل در اجرای آن قدردانی کرد.

به گزارش فارس، تا پیش از این انتخابات هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد تنها دو کاندیدا داشت که به دستور فدراسیون فوتبال و طی نامه‌‌ای، حضور خداداد افشاریان در این انتخابات بلامانع اعلام شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=101636
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما