چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 - 18:26

پیکر مادر آیت الله ملک حسینی تشییع و به خاک سپرده شد

پیکر مادر آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگلیویه و بویراحمد در شیراز تشییع و در جوار حرم مطهر حضرت سیدعلاالدین حسین(ع) به خاک سپرده شد.

به گزارش بویر نیوز، پیکر پاک بدرالزمان حائری شیرازی، مادر آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگلیویه و بویراحمد در شیراز تشییع و در جوار حرم مطهر حضرت سیدعلاالدین حسین(ع) به خاک سپرده شد، نماز میت بر پیکر آن مرحومه را آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگلیویه و بویراحمد قرائت کرد.

آن مرحومه همشیره(خواهر) آیت الله محی الدین حائری شیرازی، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان و متعلقه (همسر) مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی، نماینده فقید ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

به گزارش ایسنا، در این مراسم آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، آیت الله محی الدین حائری شیرازی، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، آیت الله سید علی اصغر دستغیب، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) و جمعی از روحانیون و مسئولین استان حضور داشتند.

همچنین مسئولان ارشد استانی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونین وی، مدیران دستگاه‌‎‌های دولتی، روحانیون معزز و جمع زیادی از اقشار مختلف مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم حضور داشتند.

مراسم بزرگداشت آن مرحومه روز پنجشنبه مورخ چهارم اردیبهشت در مسجد فاطمه الزهرا(س) واقع در خیابان زند از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار می شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=101553
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما