چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 - 0:19

عصبانیت شدید یکی از مدیران کهگیلویه و بویراحمد هنگام برکناری

مدیر سابق آموزش و پرورش عشایری کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقتی قرار است برای خوشایند آدم‌های سیاسی و مسئولان در حق دانش‌آموزان عشایری خیانت کنم عزل از این منصب را به همه چیز ترجیح دادم.

خبرگزاری فارس: عزل از پست آموزش و پرورش را به خیانت در حق دانش‌آموزان ترجیح دادم

به گزارش بویرنیوز، ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید آموزش و پرورش عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اردشیر یاری‌پور معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان برگزار شد.

در این آیین از خدمات محمد جهان مدیر سابق این اداره قدردانی و اسماعیل رضایی به عنوان مدیر جدید برگزیده شد.

رئیس سابق آموزش و پرورش عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که برای حضور در این مسئولیت با کسی رایزنی نکردم بهترین لحظه زندگی خود را وداع با مسئولیت در دوره کنونی دانست.

وی گفت: کار مدیریتی در استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به معضلات و مشکلاتی که وجود دارد از جمله خط‌بازی و مسائل سیاسی بسیار سخت است.

مدیر سابق آموزش و پرورش عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد از فرار معلمان عشایری در استان به دلیل سختی‌های کار گفت و افزود: همه به دلیل وجود این سختی به دنبال انتقالی از آموزش و پرورش عشایری هستند و به همین خاطر تقاضاها برای قطع همکاری با آموزش و پرورش عشایری در استان ما زیاد است.

جهان ادامه داد: معلمانی با 28 سال سابقه به فکر انتقالی و تغییر وضعیت هستند در حالی که برخی با سابقه کم و تنها با سفارش سیاسیون قصد تغییر و تبدیل وضعیت را داشتند و ما نیز در این راه ضابطه را فدای رابطه‌بازی نکردیم.

وی تلویحاً دلیل برخورد با خود را پس از 15 ماه مدیریت همین امر دانست و گفت: 4.5 سال مدیر آموزش و پرورش مارگون بودم که در طی آن دوره از من تقاضای برخورد با کسی را نکردند.

مدیر سابق آموزش و پرورش عشایری کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که هیچ‌گاه رعایت عدالت و ضوابط را فدای رابطه‌بازی و مسائل سیاسی نکردم، تصریح کرد: نباید آموزش و پرورش ما به گونه‌ای شود که عده‌ای لیست 50 نفره در دست داشته باشند و مدیر را برای رابطه‌بازی در تنگنا قرار دهند.

جهان در این نشست با بیان این‌که در استان کهگیلویه و بویراحمد نگاه به مدیریت‌ها خادمانه نیست، افزود: باید مسائل قبیله‌ای را کنار بگذاریم و شایسته‌سالاری را یک روز هم که شده در این استان حکم‌فرما کنیم.

وی در ادامه از برخورد نامطلوب با خود گفت و افزود: هر مدیری شخصیت اجتماعی دارد و بهتر بود قبل از این که به دنبال تغییر باشند از ما هم نظرخواهی می‌کردند و ما نیز با دیده منت واگذاری مسئولیت را قبول می‌کردیم.

مدیر سابق آموزش و پرورش عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که ارزش و شخصیت خود را هیچ‌گاه به این مدیریت‌ها نمی‌فروشم، تصریح کرد: برخورد سیاسی موجب شد تا این گونه با ما برخورد شود.

جهان با تقدیر از مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مدیرکل هم تحت فشار بود هر چند که تغییر و تحول را در هر مجموعه‌ای بر اصلاح امور لازم می‌دانم.

وی گفت: تن به خواسته‌ نادرست آن‌ها ندادم چرا که معتقدم نمی‌توان به خاطر خوشایند سیاسیون به دانش‌آموزان عشایری خیانت کرد.

منبع: فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=101454
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. چرام گفت:

    آفرین براین معلم آگاه،تواستان ماشایسته سالاری وجودنداره، دلیل عقب ماندن ماهمین

    • ناشناس گفت:

      مدیر نبود اما ادم خوبی بود حرفاشو من هم قبول دارم ولی در زمان خودشون هم همین بود .عیب استان ما همینه که فقط جای خود رو عوض میکنیم و کسی بدنبال پست های کشوری نیست که کمکی به این قشر محروم بکنه

  2. علی گفت:

    اگر ایشان را عوض نمی کردند می گفت خوب مسئولینی در استان هستند همه با عدالت رفتار می کنند .باب ول کن این پستها همش برای من و تو که نیست بگذار یکی دیگر هم مزه کند . بخاطر دلبستگی نباید همه را بریزیم بهم .لیست 150نفری که بکار گرفته شد در علوم پزشکی هم بود چی شد؟. اگر ادم عوض شد بخاطر پست نباید ناراحت بشه .بلاخره باز به هر زحمتی که باشد برمی گردی و یک جایی مدیر می شوی.نگران نباش و به خودت مسلط باش عزیز برادر.

  3. بی پست گفت:

    کاش پستها  یکسان بود تا همه به آرزوهايشان می رسیدند . آخه نميدونیدپست چه مزه ای دارد !!!! آدم یک شبه حاج آقا ميشه !!!!آدم بروبیایی پیدا میکنه!!! وقتی تو مراسمی میری مردم جلوت بلند میان !!!! عزیز دلها میشی!!!مردم تحویلت میگیرند !!! میوه فروش از صندوقهاي پشتی برات میوه میان !!!! زن و بچه ات دوستت دارن !!!راننده میره جلو مدرسه بچه ات را میانه !!! زنت توی زنها سری پیدا میکنه !!!!و هزاران مزه دیگر که هنوز شیرین من حس میکنم !!! باور کنید اگر مدیری را بردارن و سکته نکته مدیر نیست !!!!! چون ذوب در مدیریت نشده بود !!! مدیر کسی است که در مدیریت فنا شود !!!!   

  4. ناشناس گفت:

    من اگه يكي بهتر ار خودش مياومد نظر نميدادم من شنيدم كه اين اقايي كه جاش اومده تومعارفه اش نميتونست فارسي صحبت كنه….

  5. ناشناس گفت:

    بالاخره این پستها میان و میرن . ولی شرمندگیش برای ماست که فقط به دنبال رانتیم. در ضمن من عصبانیتی ندیدم. ایشون کمی درد دل کرده.  اصلا ایشون رو نمیشناسم ولی بهش حق میدم . امیدوارم دوستانی که این خواسته ها رو از شما داشتند نزد وجدانشان رو سفید باشند.

  6. محمد گفت:

    برادز عزیز دولت جدید اومده سرکار ..سیاست های جدید داره باید کسی مسولیت بگیره که مشی دولت تدبیر وامید روقبول داشته باشه ..حتما اون آقایی که جای شما اومده وظیفه ای جز خدمت به مردم در ذهن خود ندارد..بالاخره تغییروتحول عادی هست ..پیام انتخاباتی مردم دریافت نکردین

  7. حسن گفت:

    تغير و تحول نياز مي باشد

  8. فرهنگی گفت:

    زارع ضعیف است ودنبال ادمهای  ضعیف میگرده بنشین و تماشا بکن 

  9. عشایر گفت:

    این جهان خودش طرفدار هدایتخواه بود با یه جابجاییش قهر کرد رفت با زارع الان هم شاید بره با ……….

    • مارگون گفت:

      واقعا حرفاشو تایید میکنم تو اداره کل بای مرخصی کارمندان نیز از طرف نماینده به قول مدیر کل قبلی سفارش می شد

دیدگاه شما