سه شنبه 2 اردیبهشت 1393 - 22:24

تجلیل از کارکنان زن دانشگاه یاسوج + تصاویر

به گزارش بشارنیوز شامگاه یک ‌شنبه جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر در سالن شهید چمران دانشگاه یاسوج با حضور کارکنان و هیئت رئیسه دانشگاه یاسوج برگزار شد.
در این جشن بزرگ که سه ساعت به طول کشید معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رییس و نماینده کارکنان دانشگاه یاسوج سخنرانی کردند.
رییس دانشگاه یاسوج ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد فاطمه زهرا (س) و ولادت امام خمینی (ره) به ذکر برخی خاطرات دکتر علی شریعتی درخصوص کرامات حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخت.
دکتر شاپور رمضانی با بیان اینکه نام فاطمه زهرا (س) الگوی همه انسان ها است افزود: حضرت زهرا (س) در همه عرصه های زندگی زنی شجاع، مادری مهربان و همراهی مهربان و وفادار برای پدر و همسر خویش بود.

نباید از حضور زنان در جامعه بترسیم
وی با بیان اینکه نباید از حضور زنان در جامعه بترسیم ابراز داشت: بگذاریم زنان از حقوقشان دفاع کنند همانطور که حضرت فاطمه زهرا (س) دفاع کرد.
رییس دانشگاه یاسوج با تاکید بر اینکه باید به جایگاه واقعی زنان در جامعه اهمیت داده شود گفت: در تقویم باید هر روز را روز زن و یاد فاطمه (س) بگذاریم.
دکتر رمضانی در پایان با بیان اینکه دانشگاه دولتی در جمعی که همه یک قشر هستند و نه سه قشر افزود: سعی همه کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه یاسوج در جهت رشد دانشگاه و جامعه خواهد بود.
در ادامه فتاح محمدی با بیان اینکه دانشگاه جایی است که باید در آن مباحث مختلف از جمله موضوعات دینی و سیره اهل بیت و زندگی ائمه را تبیین کرد اظهار داشت: پیشرفت ایران اسلامی را مدیون توجه به سیره ائمه در بین قشر جوان است و دانشگاه بهترین مکان برای تبیین این سیره است.
محمدی عشق به ائمه اطهار به خصوص بی‌بی دو عالم را عشق به همه خوبی‌ها دانست و گفت: اسلام زیباترین نظریه را در راستای توجه به کرامت و حقوق انسان‌ها ارائه کرده است و کامل‌ترین برنامه‌ها را برای رسیدن انسان به کمال ارائه داده است.
در این مراسم گروه‌ های تئاتر و طنز و همچنین موسیقی به ارائه برنامه پرداختند و در پایان نیز از تعدادی کارکنان زن دانشگاه یاسوج تجلیل به عمل آمد.

از حواشی این برنامه می توان به حضور اصحاب رسانه های مختلف در این برنامه اشاره کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=101444
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهرداد گفت:

    عجب قیافه های …….

  2. همشهري گفت:

    همايش تجليل از زنان بود اما فقط يك تصوير از زنان منعكس شده ، جالب نيست؟

  3. ناشناس گفت:

    بعضی از این آقایون که اصلا کارمند دانشگاه نیستن!

  4. بماند گفت:

    تجلیل از زنان بود یا زن زلیلا

  5. فلانی گفت:

    جای تاسف داره تجلیل از زنان اونوقت عکس آقایان  هر چی بنویسیم کم 

دیدگاه شما