سه شنبه 2 اردیبهشت 1393 - 22:22

در جلسه امروز؛ ریاست 4 تن از روسای دانشگاههای کشور تائید شد + اسامی

به گزارش بویرنیوز به نقل از دبیرخانه شوری عالی انقلاب فرهنگی؛ جلسه 745 شوراي عالي انقلاب فرهنگي به رياست حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر روحاني برگزار شد.

دكتر محمدرضا مخبر دزفولي دبير شوراي عالي انقلاب فرهنگي درخصوص مصوبات اين جلسه اظهار داشت: مباحث پيرامون حوزه فرهنگ دستور اصلي اين جلسه بود كه در ادامه ارائه پيشنهادهاي اعضاي جلسه درباره نامگذاري سال 1393، در اين جلسه نيز تعداد ديگري از اعضاي شوراي عالي انقلاب فرهنگي به ارائه پيشنهادهاي خود پرداختند.

دبير شوراي عالي انقلاب فرهنگي گفت: اميدواريم در مباحث فكري و نظري در زمينه نامگذاري سال توسط مقام معظم رهبري به نام “اقتصاد، فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي” اگر پيشنهادهاي خوبي مطرح شود بتوانيم از آنها در سياست‌هاي اساسي حوزه فرهنگ نظير مهندسي فرهنگي استفاده كنيم.

عضو پيوسته فرهنگستان علوم جمهوري اسلامي ايران در ادامه از تاييد انتخاب چند تن از روساي دانشگاه‌هاي كشور خبر داد.

دكتر مخبر دزفولي گفت: در اين جلسه دكتر احمد رضي به‌عنوان رئيس دانشگاه گيلان، دكتر رحيم حب نقي به‌عنوان رئيس دانشگاه اروميه، دكتر اسماعيل ايدني به‌عنوان رئيس دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز و دكتر مصطفي مهرابي بهار به‌عنوان رئيس دانشگاه علوم پزشكي مشهد موفق به كسب راي اعتماد از شوراي عالي انقلاب فرهنگي شدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=101441
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. تدبیر گفت:

    پس دانشگاه یاسوج چی شد؟ گیلان و اومیه که چند ماه بعد از سرپرست دانشگاه یاسوج اومدن؟؟

    • ای کیو سان گفت:

      به نظر من هم هنوز برای حکم ریاستش یه کم زوده.متاسفانه افراطی گری های بدو ورودش به همه خدمات و زحماتی که کشید گند زد.خدا نگذره از اطرافیان خیر ندیدش که اونو به این روز انداختن.من از جناب آقای دکتر رمضانی خواهش می کنم گول عقده خالی کردن اطرافیان از خدا بیخبرشو نخوره و متعادلتر تصمیم بگیره.

  2. یاری گفت:

    سلام؛
    اگر شاپور افراط گرایی نمی کرد تا کنون تایید شده بود. امیدواریم تا دیر نشده اشتباهاتی که مرتکب شده و نیز ظلمی که در حق ماموران به تحصیل و بورسیه ها کرده را جبران نماید. به جای توزیع پول و دادن حق تضیییع شده برخی ها به دیگراان و تبلیغات مکرر و بی فایده و نصب پلاکارد و… دهها نمایش دیگر بهتر است به فکر منافع عمومی دانشگاه باشد چون زود، دیر می شود!

  3. دانشجو گفت:

    دکتر رمصانى آدم خوبيه ولى بعضى از انتصاباش واقعا عجيبه، شايد به اييشان اطلاعات ناقص ميدن شايدم دستايى پشت پرده است که ايشون اطلاع نداره ، مثلا بالاى 80 درصد از دانشجويان و اساتيداز فردى که ايشان در سمت رئيس پژوهشکده محيط زيست دانشگاه گماشته ناراضى و معترض هستند، حالا چه قبل از انتصاب و چه بعد از انتصاب.اميد است دکتر رمضانى در اين موارد وسواس بيشترى به خرج داده و از نظرات دانشجويان و ساير اساتيد بيطرف نيز استفاده نمايند.

    • ناشناس گفت:

      رئيس پژوهشکده محيط زيست  دانشگاه ياسوج؟؟ حتما متظورتون خانم …. واقعا بد اخلاق و ….. يه غير بومى که در ديار بويراحمد داره فرمانروائى ميکنه.

  4. دانشجو گفت:

    به نظر میاد ایشون در انتخاب معاونین بر مبنای مصلحت شخصی خودش عمل کرده اند. مثلا کسانی از اصولگرایان تندرو را به دلیل ترس از عواقب همچنان در مسند امور نگه داشته اند، در صورتی که افراد میانه رو و تلاشگر را کنار گذاشته اند. رمضانی هم در نهایت آدمی منفعت طلب است.

  5. علي گفت:

    واقعا دكتر رمضاني روي ادكتر ارزنگ سفيد كرد

  6. تاج گفت:

    شاپور در حد ریاست دانشگاه پیام نور هم نیست چه برسه به دولتی قطعا دولت اعتدال چنین ادمهای افراطی را نخواهد پذیرفت به امید روزی که حکم یه مدیر لایق را برای دانشگاه یاسوج بزنن

دیدگاه شما