سه شنبه 2 اردیبهشت 1393 - 20:05

آخرین وضعیت تیم ملی از زیان کی روش

به گزارش بویرنیوز به نقل از افکار، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران پس از بازی با تیم فوتبال موروکا سوالوس آفریقای جنوبی، حمایت همه جانبه از تیم ملی را خواستار شد.

کی‌روش ضمن برشمردن اهداف اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی گفت: هر چقدر که بتوانم و هر آنچه در توان دارم برای تیم ملی و مردم ایران انجام می‌دهم و برای موفقیت تیم ملی ایران حتما مبارزه می کنم.

کارلوس کی‌روش درباره پیروزی پرگل امروز تیم ملی فوتبال گفت: برای من نتیجه بازی امروز هیچ اهمیتی نداشت؛ مهم این است که سخت کار کنیم و با تمرینات به آمادگی کامل برسیم.

وی درباره ۱۰ نفره کردن تیم در دقیقه ۸۰ گفت: ما فقط اینجا آمدیم که کار کنیم و بازیکنان باید در این اردوها به آمادگی تکنیکی، روحی، تاکتیکی و همینطور به آمادگی کامل فیزیکی برسند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: من و کادر فنی تیم ملی و همگی بازیکنان دست به دست هم دادیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را در جام جهانی بگیریم و رضایت مردم ایران را جلب کنیم.

وی گفت: تصمیمات درباره تیم ملی در تعامل با فدراسیون فوتبال و رییس آن، وزارت ورزش، وزیر ورزش و همینطور کمیته جام جهانی گرفته شده بود.

کی روش از حمایت مردم ایران از تیم ملی قدردانی کرد و گفت: همه توانم را برای موفقیت تیم ملی در جام جهانی بکار خواهم گرفت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=101415
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما