دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 23:02

سردار عظیمی فر: غم کهگیلویه و بویراحمد با این ضایعه دو چندان شد

معاون نیروی زمینی سپاه گفت: رحلت والده آیت‌الله ملک‌حسینی اندوه مردم کهگیلویه و بویراحمد را پس از ضایعه رحلت آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی دوچندان کرد.

خبرگزاری فارس: رحلت والده آیت‌الله ملک‌حسینی اندوه مردم کهگیلویه و بویراحمد را دوچندان کرد

به گزارش بویرنیوز، سردار جواد عظیمی‌فر امروز در گفت‌وگو با  فارس در یاسوج با اشاره به رحلت والده مکرمه آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی، نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: خاندان ملک‌حسینی نزد مردم استان دارای جایگاه ویژه‌ای هستند که از دیرباز مردم به این خاندان ارادت خاصی داشته‌اند.

معاون مهندسی رزمی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بی‌شک رحلت این بانوی پرهیزگار غم مردم استان را پس از رحلت آیت‌الله سید کرامت الله ملک‌حسینی (ره) دو چندان کرد.

وی اضافه کرد: عمری مجاهدت در کنار مردی که برای اسلام و انقلاب زحمات بسیاری را متقبل شد؛ از جمله محسنات این بانوی فداکار بود که در پرورش فرزندانی عالم اثرگذار بود.

سردار عظیمی‌فر، این ضایعه را برای مردم استان حزن‌انگیز دانست و متذکر شد: بی‌شک مردم قدرشناس استان به پاس خدمات ارزشمند این بانوی مکرمه که ام‌الشهید نیز محسوب می‌شد در همه برنامه‌های تشییع و تدفین به مانند مراسم تاریخی رحلت آیت‌الله ملک‌حسینی سنگ تمام خواهند گذاشت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=101251
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمدی گفت:

    به نوبه خودم به حاج آقای ملک حسینی تسلیت عرض می کنم و از خداوند منان خواستار قرابت ایشان با فاطمه زهرا ( س ) می باشم .
    اما هر روز شاهد فقیرتر و بدبخت تر شدن این مردیم چه کسی به فکر این ملت است که هر روز با چالشی جدید سربه گریبانند؟

    راستی چه کسی به فکر نگاه های شرمنده مادری است که غذا و … ندارد برای کودک و فرزندانش؟
    چه کسی؟

دیدگاه شما