دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 16:24

خبر بد برای خریداران خودرو

به گزارش بویرنیوز به نقل از افکار، علی مددی اظهار کرد: شورای رقابت تا دو هفته آینده مکانیزم نهایی خود را برای قیمت گذاری خودرو اعلام می کند و همه خودروسازان از جمله خودروسازان خصوصی موظف به تبعیت از این مکانیزم قیمتی هستند. وی افزود: برای افزایش کیفیت و خدمات نیز مکانیزم هایی نیز در نظر گرفته شده است و شورای رقابت سیاست های تشویقی و تنبیهی را برای کیفیت خدمات خودروسازان در نظر خواهد گرفت اما آنچه مهم است تحقق این اهداف نیازمند نظارت و یاری سازمان های مختلف است.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسوولین از جمله مسوولین وزارت صنعت، معدن و تجارت باید در اظهار نظرهایشان دقت کنند گفت: شورای رقابت باید به جایگاه قانونی خود دست یابد و همه اجازه دهند شورا با توجه به بدنه کارشناسی در پیشبرد اهداف حرکت کنند و با اظهار نظرهای مختلف بازار کسب و کار را بر هم نزنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=101207
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. كمال گفت:

    فعلا بايد بيايند جواب تحقيق و تفحص را بدهند بعد براي ملت تعيين تكليف كنند/چرا دارند به خودرو سازان باج ميدهند/اينقدر ما بدبخت شديم….

  2. سيسسخت گفت:

    اگر مردم ما خودرو را تحريم كنند و تعرفه واردات صفر بشود ان وقت خيلي از اين نوكيسه ها و ثروت اندوزان باد اورده به التماس مي افتند…

  3. دنا گفت:

    نمايندگي هاي خودرو سازان كه مثل انگل به جان مردم افتاده اندو قيمت هاي متفاوتي كه نسبت به كارخانه به مردم قالب ميكنند بيشتر به مردم فشار اورده…

دیدگاه شما