دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 14:39

نظر وزیر کشور درمورد آخرین وضعیت دانایی‌فر

وزیر کشور درمورد آخرین وضعیت دانایی‌فر و صحبت‌های برخی نمایندگان مجلس درخصوص زنده بودن وی، گفت: این حرفها را باید فقط از وزارت کشور گوش کنید و ما پیگیر این موضوع از طریق پاکستان و امکانات منطقه‌ای هستیم تا برایمان تعیین تکلیف شود اما هنوز دراین زمینه تعیین تکلیف نشده است.

به گزارش بویر نیوز به نقل از ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی پس از برگزاری گردهمایی مشترک معاونین برنامه‌ریزی و استانداری سراسر کشور در جمع خبرنگاران در مورد زمان اعمال افزایش کرایه خودروها گفت:‌ این موضوع به صورت سالانه و طبیعی هرساله توسط شوراهای شهر دارای مصوبه‌ای است و در بهمن ماه سال قبل این موضوع انجام گرفت و باید به صورت روال از اول اسفند ماه اعمال شود اما شوراهای شهر با هماهنگی دولت و نیز سیستم حمل و نقل تصمیم گرفتند بعد از اجرای هدفمند کردن یارانه ها این موضوع را مدنظر قرار دهند.

وی اعلام کرد تاثیر افزایش قیمت فراورده‌ها در حمل‌ونقل محاسبه خواهد شد و به دنبال جبران خسارت‌ها و کاهش‌ها هستیم.

وزیر کشور در مورد سفر اخیر رییس‌جمهوری به استان سیستان و بلوچستان نیز یادآور شد: در این سفر برنامه‌ریزی‌ها و پروژه‌هایی مدنظر قرار گرفت و ساعت‌ها روی کار کارشناسی آن صحبت شد و در حوزه پروژه‌های عمرانی، پتروشیمی‌ها و بندر به پروژه‌های میان مدت کوتاه مدت و بلندمدت توجه شد.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه پروژه‌های کوتاه مدت تا پایان سال جاری، پروژه‌های میان مدت دو تا سه سال و پروژه‌های بلند مدت به چندین سال زمان نیاز دارد عنوان کرد: اگر با توجه به منابع درنظر گرفته شده این پروژه‌ها انجام شود حرکت‌های خوبی در استان سیستان و بلوچستان خواهیم داشت.

وی همچنین به برگزای جلسات مختلف با استانداران مختلف اشاره کرد و افزود: در حوزه مسائل امنیتی اقتصادی و تامین مایحتاج مردم آمادگی کامل داریم که با استانداران مختلف و در آرامش کامل نیز مسائل را اجرا کنیم.

وزیر کشور همچنین درخصوص تاثیر هدفمندی یارانه‌ها بر حمل‌ونقل عمومی نیز خاطرنشان کرد: در قالب هدفمند کردن یارانه‌ها از محل عدم ثبت نام قرار است به حمل و نقل عمومی کمک شود که در بودجه نیز این رقم تا 100 میلیارد دلار پیش‌بینی شده و وزارت نفت می‌تواند از طریق سایر فعالیت‌ها در حوزه کاهش شدت انرژی از جمله بحث حمل‌ونقل و ترافیک و خدمات مشابه فعالیت‌هایی را انجام دهد و در این زمینه نیز تفاهم هایی میان وزارت کشور و نفت با حضور شهرداران کلان شهرها به امضا رسید.

وی افزود: برنامه‌ای جدی در نظر داریم که از منابع بودجه‌ای و منابع هدفمندی اقدامات بسیار مناسبی را در سال 93 انجام دهیم.

وی همچنین در مورد کمیته اجرایی خانه احزاب تصریح کرد: نیازی نیست که این کمیته مورد تایید ما باشد بلکه باید مورد تایید خودشان باشد. ما دخالتی در کمیته اجرایی خانه احزاب نداریم. بستر و شرایط را آماده می‌کنیم تا فعالیت کنند و در هر مرحله‌ای با معاونت سیاسی و خود بنده مشورت‌هایی را انجام می‌دهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=101169
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما