دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 10:37

اولویت نخست شهرداری یاسوج از زبان شهردار

شهردار یاسوج گفت: پرداخت مطالبات و معوقات کارکنان اولویت نخست شهرداری یاسوج در سال گذشته بود.

خبرگزاری فارس: پرداخت مطالبات کارکنان اولویت نخست شهرداری یاسوج بود

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، محمدعلی جاوید امشب در مراسم جشنی که با حضور کارکنان شهرداری یاسوج و خانواده آن‌ها در روز تولید حضرت زهرا (س) برگزار شد با تبریک این روز، اظهار داشت: بی‌شک موفقیتی در کار طاقت‌فرسای خدمات شهری به وجود نمی‌آید مگر اینکه خانواده کارکنان با سختی‌های کار کنار بیایند.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: یکی از سخت‌ترین مشاغل، کار در شهرداری است که اگر خانواده‌ها این سختی را قبول نکنند اداره امور شهری مشکل و به نوعی غیر ممکن خواهد بود.

جاوید ادامه داد: به همین منظور  و برای اینکه پرسنل شهرداری با جدیت فعالیت‌های خود را انجام دهند در بدو ورود به شهرداری و تصدی این مسئولیت به فکر رفع مشکلات مادی برآمدیم و مطالبات 6 ماه گذشته و بخشی از مطالبات قبلی را نیز پرداخت کردیم.

وی، وضعیت شهر یاسوج را از جهات مختلف خوب ندانست و گفت: در بحث آسفالت معابر، وضعیت پیاده‌روها و پارک‌ها اوضاع خوبی نداریم اما با همه مشکلات اعتباری که وجود دارد و تنها با همدلی و تعامل سعی بر رفع بخشی از این مشکلات داریم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=101105
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. كارمند گفت:

    اقاي شهردار لطفا به ساكنين تعاوني كشاورزي در شرف اباد گوشه نظري فرماييد سه ساله كه قرار ه جدول گذاري انجام بشه وتا حالا نشده اقاي وظيفه شناس به همراه دونفر از اعضاء شورا در كلنگ زني حسينيه شرف اباد وعده داده بودند كه نسبت هدايت اب وپس ابهاي منطقه بالاي شرف اباد وحتي جمعه بازار اقدام عاجل نمايند كه متاسفانه تا كنون اقدامي صورت نگرفته است لطفا 30دقيقه وقت بگزاريد واز اين منطقه بازديد فرماييد

  2. Xصدرا گفت:

    جناب شهردار با سلام و ارزوی توفیق . شرف اباد جزئ شهر یاسوج است اسفالت حوزه تعاونی میلاد رف اباد در خاطرتان باشد شهردئار منطقه شرف اباد اگر نتواند خیابان اصلی ورودی شهرداری را از نظر عرض وزیبا سازی و اسفالت حل نکند داور یک گرده نمی ارزد تا برسد به کرکو.

دیدگاه شما