یکشنبه 31 فروردین 1393 - 15:57

پیام غلام محمد زارعی به مناسبت روز مادر

 پایگاه اطلاع رسانی، زارعی نوشت:

غلام محمد زارعی نماینده مردم شریف بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی میلاد باشکوه حضرت صدیقه کبری(س)  و همچنین سالروز تولد حضرت امام خمینی (ره) را تبریک گفت.
روز زن
 متن این پیام بدین شرح است:
میلاد حضرت صدیقه کبری(س)، کوثر قرآن، همتای امیرمؤمنان و الگوی بی‌بدیل تمام جهانیان و ایام بزرگداشت مقام والای زن و مادر و همچنین سالروز میلاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)  خجسته باد.
پروردگار در نظام زیبا و حکیمانه آفرینش، زن را به عنوان کانون هستی و پایگاه مهرورزی و عشق به خانواده، مرکز آموزش صفا، صمیمیت، ایثار و عطوفت آفریده است و همه خانه‌ها با حضور عاشقانه و صادقانه زنان و مادران خوش خلق، صفا می‌یابد.
خانواده، کانون پرورش نسل آینده است و زن در خانواده، مرکز اصلی مهر و عاطفه و یکتا موجودی است که می‌تواند از دامن خود افرادی به جامعه تحویل دهد که از برکاتشان یک جامعه، بلکه جامعه‌ها را  با ارزش‌های والای انسانی مأنوس نمایند.
بی شک زنان و مادران در شکل گیری نهاد مقدس خانواده به عنوان اولین و مهمترین نهاد اجتماعی نقشی تاثیر گذار و ارزنده داشته و در جهت پویایی و سعادت جامعه همواره حضور موثری دارند.
تردیدی نیست سیره عملی و نظری حضرت فاطمه (س) بانوی صداقت، نجابت، صبر و تقوا، بهترین و ارزشمند ترین نماد زن مسلمان در تمامی شئون زندگی است و باید به آن ارج نهاد و مطمئنا با اسوه قرار دادن آن حضرت، حرکت و تلاش نیز جنبه ای معنوی و قدوسی خواهد گرفت.

ضمن تقدیر و تشکر از بانوان بزرگوار ایران اسلامی که در مسیر اعتلا و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌نمایند، در این روز بزرگ که متعلق به بانوان عزیز است، صاحب این روز که اسوه‌ی زنان هر دو‌عالم است را  شفیع قرار داده و از درگاه خداوند منان برای  تمامی شیرزنان گرامی در لحظه ‌لحظه زندگی آرزوی سلامتی، سعادت و توفیق روزافزون  مسئلت می‌نمایم.

غلام محمد زارعی

نماینده مردم شریف بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=100974
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ارشد برق گفت:

    درود بر حاج زارع …
    یازهرا یازهرا یازهر

دیدگاه شما