یکشنبه 31 فروردین 1393 - 15:24

زلزله تغییر بازیکن در استقلال

تیم استقلال پس از کسب مقام پنجمی و حذف از آسیا قرار است با تغییرات عمده‌ای روبرو شود و جدا شدن برخی از این تیم‌ قعطی شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، قرار است تغییرات بسیاری زیادی در تیم رخ دهد و از طرفی اعلام شده اکثر بازیکنان این تیم دیگر با آبی‌ها قرارداد ندارند و این موضوع عاملی است که اکثر این نفرات درصدد جدایی از استقلال برآیند زیرا وضعیت در این تیم نامشخص است و بازیکنان قصد دارند پیش از اعمال تغییرات، تیم جدید خود را اعلام و معرفی کنند.

گفتنی است، عنوان می‌شود جدایی احمد جمشیدیان، سیاوش اکبرپور، ‌نیکبخت واحدی، پژمان نوری و احتمالاً ساموئل قطعی است، زیرا این بازیکنان سن بالایی دارند و در استقلال عملکرد خوبی نداشتند و جدایی‌شان مشخص و قعطی است.

از طرفی بحث بازیکنان میلیاردی در تیم عنوان می‌شود که از میان آنها خسرو حیدری و آندرانیک تیموریان بصورت قطعی در استقلال نمی‌مانند، زیرا آنها در حال حاضر از کشورهای عربی و اروپایی پیشنهاد دریافت کردند و بعد از جام جهانی نیز با شرایط بهتری روبرو می‌شوند و جدایی‌شان از استقلال قطعی است.

در این میان بحث دیگر بازیکنانی که قراردادی با تیم ندارند، پس از مشخص شدن وضعیت تیم و مدیریت فتح‌الله زاده در کنار قلعه‌نویی معلوم و مشخص می‌شود.

**جریمه 10درصدی اکبرپور و بیک‌زاده/ دو بازیکن خاطی در کمیته انضباطی محکوم می‌شوند

هاشم بیک‌زاده هافبک ملی‌پوش استقلال که از حضور در دیدار پایانی استقلال نیز محروم است، پس از دیدار با الشباب در خصوص مسائل مالی صحبت‌هایی را عنوان کرده بود که فتح‌الله زاده و سرمربی تیم استقلال به این اتفاق اعتراض کردند و خواستار این شدند که این بازیکن در کمیته انضباطی پاسخگو باشد.

گفتنی است، برای این بازیکن جریمه کسر 10 درصد از قراردادش در نظر گرفته شده است که علاوه بر این بازیکنان سیاوش اکبرپور نیز با این جریمه روبرو شده است.

هافبک استقلال نیز پیش از این به موضوع مالی و همچنین مسائل دیگر در تیم اشاره کرده بود که این مسائل باعث شد که در باشگاه پاسخگوی مسئولان باشد، از طرفی وی پیش از سفر استقلال به عربستان نیز با مشکلاتی روبرو شد .

شایان ذکر است، قرار است بیک‌زاده و اکبرپور 10 درصد جریمه شوند، و این جریمه در صورتی حذف می‌شود که آنها پاسخ درستی برای گفته‌هایشان داشته باشند.

**ماندن قلعه‌نویی مساوی با حضور دو دستیار خارجی/سرمربی استقلال گزینه اصلی ذوب‌آهن

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم استقلال، با وضعیت متفاوت از فصل قبل در تیم استقلال روبرو شده است، این مربی تیم را به مقام پنجمی در لیگ رسانده است و از طرفی در آسیا نیز شرایط برای وی ایده‌آل نبوده است،‌ به همین دلیل اعلام شده است در صورتی که وی در تیم استقلال بماند، دو دستیار تمرین دهنده خارجی برای وی به ایران می‌آیند تا تیم را همراهی کنند، از طرفی اعلام شده است که احتمال حضور این مربی در تیم استقلال بسیار کم است زیرا وی علاوه بر پدیده شاندیز و یک تیم قطری از تیم ذوب‌آهن نیز پیشنهاد دریافت کرده است و از طرفی اعلام شده که وی با مدیران کارخانه‌ی ذوب‌آهن ارتباط بسیار خوبی دارد و ذوبی‌ها قصد دارند هر طور شده وی را برای فصل بعد جذب کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=100966
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما